V dm jsou „Tátové vítáni“

Společnost dm převzala na konci března 2014 novou značku kvality „Tátové vítáni“. Ocenění uděluje Liga otevřených mužů firmám, které podporují aktivní otcovství a umožňují tak otcům slaďovat pracovní a soukromý život. dm drogerie markt získala ocenění zejména za rovný přístup ke všem svým spolupracovníkům. Společnost dm poskytuje tatínkům možnost vzít si neplacené volno v době narození potomka a v souladu se zásadou rovného přístupu ke všem
spolupracovníkům také umožňuje zůstat s dítětem na rodičovské dovolené.

„Získaného ocenění si velmi vážíme, je pro nás důkazem správného směru, jakým jsme
se v minulosti vydali. Vnímáme jej jako ocenění naší filozofie rovného přístupu ke všem
našim spolupracovníkům, bez ohledu na jejich pohlaví, věk, národnost nebo etnikum,“
říká paní Alena Střížová, vedoucí resortu lidských zdrojů a dodává: „Jinými slovy značka
kvality „Tátové vítáni“ znamená, že ačkoli v dm pracuje 94 % žen a muži jsou v početní
menšině, myslí dm i na jejich potřeby a zájmy. Pevně věříme, že i díky tomuto ocenění
ještě více posílíme vnímání dm jako atraktivního zaměstnavatele,“ dodává Alena
Střížová.

O společnosti Liga otevřených mužů
Liga otevřených mužů a Unie center pro rodinu a komunitu vydalo Příručku pro rodiče
„Fandíme tátům“. Ta poskytuje otcům a matkám informace o průběhu těhotenství,
narození dítěte, dalších etap života i informace z pracovně-právní oblasti. Čtenáři v ní
mohou najít inspiraci a odpovědi na otázky, které jsou s rodičovstvím spojené.

O společnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100%
dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou
první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých
216 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě.
Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Ing. Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje
2270 spolupracovníků. V obchodním roce 2012/2013 vykázala dm v České republice
obrat ve výši 6,513 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu
specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní
kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit či Sundance.

www.dm-drogeriemarkt.cz
www.facebook.com/dm.cesko