Kooperativa připravila na pátek třináctého unikátní asistenci

Taky už Vás někdy nepříjemně překvapila prasklá hadička u vodovodní baterie nebo u pračky? A věděli jste, že i v těchto případech se můžete obrátit na svou pojišťovnu? Tedy samozřejmě v případě, že v rámci pojištění domácnosti nabízí odpovídající asistenční služby.

Asistenční služby většina pojišťoven nabízí hlavně u havarijního pojištění, povinného ručení nebo cestovního pojištění. V poslední letech se ale rozšiřují také do oblasti pojištění domácností a nemovitostí. Také Kooperativa zavedla novinky, asistenci pro případ stěhování, asistenci v případě potřeby pozáruční opravy domácích spotřebičů či novou kyberasistenci. „Zároveň jsme zvýšili limity pro využití řemeslníků při nouzových situacích. Nově je to až deset tisíc korun pro každý zásah, přičemž počet zásahů v roce nově již není omezen. A abychom domácí asistenci zpopularizovali, připravili jsme na pátek 13. září 2024 unikátní akci. Všem, tedy nejen našim klientům, v tento den nabízíme bezplatnou asistenci u vodovodní havárie,“ představuje výjimečnou nabídku Ondřej Poul, ředitel Centra likvidací pojistných událostí v pojišťovně Kooperativa.
Asistenční služby pro Kooperativu zajišťuje společnost GLOBAL ASSISTANCE, ročně realizuje více než 70 tisíc zásahů, většinou u porouchaných vozidel. Roste také počet zásahů v domácnostech, vloni řemeslníci vyráželi k 10 tisícům nehod v domácnostech. „Z toho více než polovinu představovaly služby instalatérů, přes tři tisíce zásahů, a zámečníků, kterých bylo téměř 2500. V nových trendech jasně dominují služby desinfekce, desinsekce a deratizace, především odstraňování vosích a sršních hnízd. Na ostatní domácí asistence si klienti zvykají postupně,“ představuje nejčastější zásahy Ondřej Poul.

To ostatně odhaluje i průzkum, který si Kooperativa nechala zpracovat u společnosti IBRS. Z něj vyplývá, že většina (58 %) respondentů škodu v domácnosti řeší sami nebo se obrátí na někoho z rodiny, případně souseda. Jen 8 % z odpovídajících by se obrátilo na pojišťovnu, protože vědí, že mají asistenci v pojištění zahrnutu. Z průzkumu také vyplynulo, že 60 % respondentů považuje bezplatnou asistenci za atraktivní doplněk k pojištění majetku, tedy domácnosti nebo nemovitosti. To navíc vynikne i v kontrastu s dostupností řemeslníků. Jen 44 % respondentů si totiž myslí, že si je dokážou sehnat, ostatní si nedokážou představit, kde by potřebného řemeslníka sháněli.

V pátek třináctého tyto starosti odpadají, stačí zavolat na asistenční službu pojišťovny Kooperativa. Pokud totiž v tento den nějakou domácnost ochromí nenadálá vodovodní škoda, vyšle Kooperativa instalatéra, který zajistí opravu. Jedná se o případy, kdy z poškozeného potrubí, vodovodní baterie nebo toalety teče nekontrolovatelně voda, případně se ucpe odpad. Služba bude zpřístupněna na lince 957 105 105 po celou pracovní dobu, tedy v pátek, 13. září 2024 od 8 do 18 hodin.

(tz)