Srdeční infarkt postihuje ročně okolo 13 tisíc lidí, obvykle starších padesáti let. Jak zjistil průzkum, který si Kooperativa nechala zpracovat u společnosti Ipsos, s infarktem myokardu má zkušenost 60 % Čechů. Polovina populace si myslí, že by dokázala určit jeho příznaky, avšak pouze 5 % by s jistotou vědělo, jak dotyčné osobě pomoci. Hlavní příznaky infarktu myokardu jsou bolest na hrudi, pocit nedostatku vzduchu, nevolnost, pocení, úzkost, bolest v paži, krku nebo čelisti. A přestože se jedná o závažné a poměrně známé onemocnění, jen čtvrtina Čechů má povědomí o možnosti pojistit se. A přitom doba léčení po komplikovaném infarktu trvá i několik měsíců. Kooperativa se trvale a dlouhodobě snaží o závažných onemocněních a jejich dopadech detailně informovat, podporovat jejich prevenci a zatraktivňovat možnost jejich pojištění, proto na léto připravila speciální akci, v rámci které mohou klienti získat dvojnásobné pojistné plnění.
„Průzkum nám přinesl několik zajímavých zjištění, třeba že o možnosti pojištění infarktu v rámci životního pojištění ví méně než čtvrtina populace. Ale hlavně to, že zajímavá nabídka by k jeho sjednání motivovala 37 % populace. Proto jsme se rozhodli nabídnout jim dvojnásobné plnění v případě infarktu myokardu,“ představuje ředitel úseku pojištění osob Petr Procházka, ředitel Úseku pojištění osob akci, kterou na léto Kooperativa připravila.
Akce trvá od 1. května do 31. července 2025. „Klientům, kteří si v tomto období sjednají pojištění vážných nemocí a úrazů v rámci kteréhokoliv pojištění FLEXI nabízíme, že pokud by je kdykoliv v průběhu trvání pojištění postihl infarkt myokardu, vyplatíme jim dvojnásobek sjednané pojistné částky. Takže mohou získat navíc až 1 milion Kč, popisuje podrobnosti zvýhodněné nabídky P. Procházka. Akce se vztahuje na pojištění dospělého i dítěte a platí pro nové smlouvy i dodatky.
Kooperativa patří mezi pojišťovny, které se dlouhodobě v oblasti vážných rizik snaží o osvětu veřejnosti. „Tahle práce nikdy nekončí. Snažíme poskytnout klientům maximum informací, včetně prezentace reálných životních případů. Klienti jsou dnes už poučenější, a také náročnější, než před 10-15 lety. Nicméně povědomí o důležitosti pojištění vážných chorob stále není dostatečně rozšířené. Věřím, že i tato akce podpoří zájem klientů o kvalitním pojištění přemýšlet,“ doplňuje P. Procházka.
(tz)