Vydaná čísla

Níže si můžete stáhnout v PDF vydaná čísla přílohy Fresh Time. PDF obsahují kompletní vydání.

Listopad 2017

Otevřít v PDF
Prosperita Fresh Time otevřela stránky myšlenkami Karla Dojáčka, silné podnikatelské osobnosti na trhu prodeje a servisu osobních a užitkových aut, jehož firma AUTOCENTRUM Dojáček slaví letos 25. výročí. Tomáš Duda vede Fiskars v ČR a SR a poutavě vypráví o designu této značky. Společenská odpovědnost patří do vínku společnosti ROSSMANN stejně tak jako ojedinělá kultura prodeje, což mezi řádky potvrdil jednatel Vladimír Mikel. Anesteziolog Alan Svoboda je špičkovým odborníkem ve FORMÉ clinic. Václav Friedmann jako šéf komunikace v SAZCE prezentoval výzkum o tom, jak a proč sportují české děti a jak k jejich kondici přispívá právě SAZKA. K Leo Kolečkáři patří značka Český výrobek.

 

Říjen 2017

Otevřít v PDF
Prosperita Fresh Time otevřela stránky myšlenkami Karla Dojáčka, silné podnikatelské osobnosti na trhu prodeje a servisu osobních a užitkových aut, jehož firma AUTOCENTRUM Dojáček slaví letos 25. výročí. Tomáš Duda vede Fiskars v ČR a SR a poutavě vypráví o designu této značky. Společenská odpovědnost patří do vínku společnosti ROSSMANN stejně tak jako ojedinělá kultura prodeje, což mezi řádky potvrdil jednatel Vladimír Mikel. Anesteziolog Alan Svoboda je špičkovým odborníkem ve FORMÉ clinic. Václav Friedmann jako šéf komunikace v SAZCE prezentoval výzkum o tom, jak a proč sportují české děti a jak k jejich kondici přispívá právě SAZKA. K Leo Kolečkáři patří značka Český výrobek.

 

Září 2017

Otevřít v PDF
Podzimní Prosperita Fresh Time začíná příběhem Zetoru v novém designu, Margaréta Víghová, šéfka korporátní komunikace, seznámila s marketingovou strategií českých traktorů, která sklidila nebývalý celosvětový ohlas. Svérázný Dědek kořenář Břetislav Nový o své firmě, která má pomáhat udržet zdraví nám ostatním. Petr Jelínek jako odborný poradce o lesu a zodpovědnosti. Radek Strouhal řídí Tatru a té se daří. Dřevojas určuje trendy koupelnového nábytku, generální ředitel Petr Blažek je na rodinný business hrdý.

 

Srpen 2017

Otevřít v PDF
Fresh Time připravil lahodné čtení z myšlenek Jaroslava Kurčíka, šéfa PENAMu o tom, jak je to s pečivem na našem trhu, že neslouží jen pro sýr a šunku, ale přináší i zážitek.
Institut Václava Klause představil jeho ředitel Jiří Weigl a zopakoval, že business je o tvorbě zisku i službě zákazníkovi. Blahoslav Žilka je prvotřídní optik a zastupuje řadu světových značek na výrobu brýlových obrub, například unikátní Lafont. Radim Pavelka se profiluje jako odborník na bojové sporty a vyučuje vlastně to, co si přeje, abychom nikdy nevyužili. Miroslav Kroc je starostou Břas a ty se svým týmem mění v atraktivní lokalitu. Harley-Davidson má pro motorkáře na rok 2018 lákavý program.

 

Červenec 2017

Otevřít v PDF
Jak udělat ze tří písmen stálici na trhu? Na to odpovídá František Wagner, jednatel společnosti KiK a Non Food u příležitosti 10. narozenin řetězce KiK. Sází na osvědčené hodnoty, tedy aktivní přístup k zaměstnancům, kteří zůstávají věrní a loajální. Co je podnikání v korunách stromů, pro si vzít vajíčka jako svačinu na výlet nebo k čemu nám poslouží Matcha Tea, o tom jsou další rozhovory. Generál v záloze a významný poradce v oblasti bezpečnosti Andor Šándor v rozhovoru naznačil, jak přežít nejen teroristický útok, ale třeba exotickou dovolenou nebo případný blackout.

 

Červen 2017

Otevřít v PDF
Milan Baxa je jedním z oceněných v soutěži MANAŽER ROLKU 2016 v kategorii Vývoj a výroba smart technologií. Firma APPLYCON, již vede, je špičkou smysluplnosti podnikání, dokáže vyrobit sedáky do lavic v kostele, aby nestudily, vyhrát tendr v mezinárodním konkurenci nebo nadčasově obléci hasiče či záchranáře. Generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová upozorňuje na podvody na trhu ojetých aut. Muzikantem byl Miroslav Dvořák, generální ředitel MOTOR JIKOV Group odmalička, dnes je kromě jiného kapelníkem nejlepší české dechovky Jižani. Děčínský zámek je ideálním místem pro firemní akce a právě k jejich uspořádání v atraktivním prostředí zve ředitelka Iveta Krupičková. A do světa fantazie a srdečnosti pod jménem Mirakulum si můžete zajet do Milovic nedaleko Prahy, kde podnikatel Jiří Antoš vybudoval něco, nad čím užasnete. Pavel Smítal, ředitel společnosti Johann Malle Production, zase hovoří o tom, jak důležité je vybrat správnou postel. Zaměstnanci a benefity, to je téma pro Zbyňka Vystrčila z firmy Edenred CZ.

 

Květen 2017

Otevřít v PDF
Jaroslav Mikoláš, jednatel firmy LUPOFYT, je jednou z osobností, která se zapsala do dějin soutěže MANAŽER ROKU 2016. Letos na pražském Žofíně sklidil potlesk hned několikrát. Byl zvolen Vynikajícím manažerem malé firmy a Manažerem odvětví zemědělská výroba. Salabka jako koncept mnoha nápadů se stala perlou české gastronomie, vypráví o ní podnikatel Jan Tomášek a zve vás k návštěvě. Aleš Aldo Koláček patří k české podnikatelské scéně už řadu let jako reprezentant značky Manner, obdivuhodný marketér se smyslem pro humor a vřelé lidské vztahy. Lukáš Vršecký se nyní více než seberealizuje a v rozhovoru odkrývá karty nové značky Rondo. Ivo Gajdoš, ředitel České manažerské asociace, komentuje grafy z průzkumu mezi šéfy firem, které opakovaně trápí byrokracie a proměnlivá legislativa. Jiří Růžička, ředitel Českého institutu pro akreditaci se snaží motivovat k zájmu o služby ČIA, které firmám přináší významnou přidanou hodnotu.

 

Duben 2017

Otevřít v PDF
Střechy nebudou červené, ale modré, řekl Jaromír Řehák, ředitel a jednatel firem SOLARTEC HOLDING a Solartec MED a vysvětlil, že energie ze Slunce bude pro lidi stále užitečnější a její používání nezbytné. Obhájil mladý obor fotovoltaiku jako perspektivní, což dokazují i úspěchy jmenovaných firem v zahraničí. Zajímavými argumenty tak otevřel dubnové vydání Fresh Time. Jak se podniká na venkově a proč odsud mladší lidé odcházejí do měst? Na to částečně odpovídá rozhovor s Tomášem Kantorem, poradcem prezidentky Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR pod titulkem Život a podnikání na venkově – budou? Pro výrobce uzenin je příchod jara velkým povzbuzením, tvrdí Jiří Souček, obchodní ředitel firmy Uzeniny BETA. Jan Mühlfeit, známý kouč a někdejší prezident Microsoftu pro Evropu se zabývá odemykáním lidského potenciálu, o tom je i jeho publikace Pozitivní leader, kterou právě vydalo nakladatelství Albatros Media. Sazka v Praze otevřela první Kavárnu štěstí a vstoupila jako první ve svém oboru i do gastronomie. Co je cílem, o tom Robert Chvátal, generální ředitel. Rozhovor s Martinem Kinclem, marketingovým ředitelem společnosti ALIMPEX FOOD, je o cukrařině, dortech i příbězích.

 

Březen 2017

Otevřít v PDF
Cestu ke kvalitě procesů v obchodním řetězci Kaufland zhodnotil generální ředitel této firmy Christian Karnath takto: Kvalitu zákazník nevnímá jako přidanou hodnotu, ale jako samozřejmost. Firma loni zvítězila v soutěži Národní cena kvality a potvrdila si, že jde již řadu let správným směrem. Hugo Kysilka nyní působí jako marketingový poradce, ale také jako malíř, který umí nacházet svébytný humor kolem nás; titulkem jsme ho poprosili, aby maloval dál… Kateřina Hemerle založila značku Florea Holland a představila trhu promyšlený způsob nabídky řezaných květin. Pražské Muzeum nočníků změnilo adresu, web i název, uvedl v rozhovoru majitel unikátní sbírky Jan Sedláček a pozval zájemce do Michalské 1 v Praze 1. Jawa je stále legendou a inovátorem, o tom vypovídal Jiří Kraft, obchodní manažer firmy Jawa Moto, u příležitosti nedávného veletrhu motocyklů na pražským Výstavišti.

 

Únor 2017

Otevřít v PDF
Spektrum představovaných oborů ve Fresh Time prostřednictvím osobností, které dané odvětví lidské činnosti reprezentují, je široké i nekonečné. Tentokrát můžete se známým šéfkuchařem Martinem Kortusem zavítat do Bageterie Boulevard a okusit z jeho názorů na stravování. O tom, jaké má postavení na trhu ryze česká Hasičská vzájemná pojišťovna, se dovíte z rozhovoru s Josefem Moravcem, ředitelem odboru tvorby pojistných produktů, atraktivní je pojištění pro podnikatele Fortel. Miroslav Culka, obchodní ředitel společnosti DAFE-PLAST Jihlava předal cenné rady těm, kteří uvažují o stavbě zimní zahrady, ta může být krásnou relaxační zónou i ve firmách. Jaroslava Rezlerová z pozice generální ředitelky společnosti ManpowerGroup se domnívá, že robotizace a digitalizace lidské práce znásobí potenciál tvořivosti. Petr Paksi, výkonný ředitel firmy J.A.P. z Přerova, přiblížil, jak lze chápat schodiště v interiéru, je to živý prostor, který nabízí rozmanitá pojetí designu i využití. Jan Gonda v roli jednatele firmy REDUCCIA zodpovídá za značku známé franchisy NATURHOUSE, její síť roste a lidí, kteří ztrácí kila, přibývá. Osobní a užitkové automobily Peugeot se loni hodně prodávaly, tento úspěch rekapituluje ředitel značky v ČR Marco Venturini.

 

Leden 2017

Otevřít v PDF
Lednové vydání Prosperity Fresh Time přineslo jako hlavní rozhovor slova Luboše Chaloupky, rektora Univerzity Jana Amose Komenského, například tvrdí, že dnešní studenti přesně vědí, kam chtějí v životě i kariéře směřovat. Zabývá se také otázkou, jak by měla vypadat budoucnost stárnoucí společnosti, zajímají ho nápady v péči o tělo i ducha seniorů. Management kvality má neexistující hranice, myslí si Pavel Mikoška, který zasvětil zavádění norem kvality v Ahold Czech Republic i jako viceprezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR kus života. Za to obdržel cenu Manažer kvality roku 2016 loni na Pražském hradě v rámci programu Národní cena kvality ČR. Stanislava Koprdová ze spolku Český modrý mák vysvětlila, proč obhajuje pěstování i využívání českého máku. Eduard Koranda je generálním ředitelem společnosti ZEMAN maso-uzeniny, provedl nás historií úspěchu této značky na českém trhu výroby a prodeje čerstvých uzenin a masa. O lahodných sýrech zase hovořil Stanislav Coufal, předseda představenstva, sortiment jihlavské mlékárny Moravia Lacto je i pro ty, kteří trpí intolerancí na laktózu. Co v naší mluvě znamená Jít na jedno? Hospodská matematika říká, že to jsou tři velká piva!

 

Prosinec 2016

Otevřít v PDF
Prosincové vydání Prosperity Fresh Time otevřel Jiří Štětina, Zone director pro střední a jihovýchodní Evropu a ředitel firem Rémy Cointreau Czech Republic a Rémy Cointreau Slovakia, jež na našem trhu exkluzivně distribuuje například likér Jägermeister. Značka sklízí jeden úspěch za druhým a dnes je tento bylinný likér nejprodávanější na světě. K Vánocům patří Pohořelický a Třeboňský kapr, reprezentanti umu českých rybářů i tradice. Petra Dezertová šéfuje firmě DortyDomu.cz a ví, jak mohou muži ženám před svátky ulehčit – její cukrárna napeče za ně a také pro firmy dokáže připravit vánoční večírek na klíč. O tom, jak sociální služby nabývají na významu i kvalitě, hovořil Jiří Horecký, šéf Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR. Pavel Pastorek, předseda představenstva, připil na úspěchy v roce 2017 vínem z Templářských sklepů, vinařského družstva Čejkovice. Floristé jsou odborníci, kteří nás v prosinci těší nádhernými vánočními hvězdami, a po celý rok pak květinami ve všech možných kreacích, o tom je rozhovor s tajemníkem Svazu květinářů a floristů ČR Tomášem Svobodou. Mnozí z nás mají každoročně stromeček ozvláštněn skleněnými ozdobami z výrobního družstva Vánoční ozdoby DUV ze Dvora Králové nad Labem, s křehkou krásou to však není vůbec jednoduché, jak předeslal předseda družstva Miroslav Šorma.

 

Listopad 2016

Otevřít v PDF
Listopadové vydání Prosperity Fresh Time zahájil Tomáš Milich, jednatel společnosti OVUS, a to informacemi o vejcích, která jsou dnes hodnocena jako superpotravina; například Indiánská vejce, která jeho farmy produkují, patří k vyhledávané lahůdce v celém světě. Trachea je firmou, která se od začátku své existence orientuje na špičkovou kvalitu nábytkových dvířek, zvyšující se výroba a zájem odborníků jsou toho důkazem, potvrdil Martin Dusík, vedoucí obchodního oddělení. Evžen Reitschläger je majitelem firmy METALKOV, která se zaměřila na povrchovou úpravu obřích konstrukcí. Dnes je vlašimská společnost etablovaná na celosvětovém trhu. Jak je to s businessem a uměním? Tomáš Töpfer, ředitel Divadla na Vinohradech, na to má jasná názor. Ondřej Poul, ředitel Úseku pojištění osob v pojišťovně Kooperativa, se mimo jiné zamýšlí nad životním pojištěním manažerů a podnikatelů. Martin Šimek nám ve zkratce představil osobité BMW Alpina B7 Biturbo.

 

Říjen 2016

Otevřít v PDF
Říjnové vydání Prosperity Fresh Time zahájil rozhovorem o velkém úspěchu své přednášky v USA Jaroslav Pejčoch, spolumajitel firmy T-SOFT, odborníci totiž vyvinuli software, který poslouží zvládat katastrofy. Jaké skvělé uzeniny umí vyrábět Miroslav Hakala, majitel Řeznictví Hakalík z Lanžhotu, ocenilií všichni, kteří ochutnali. Publikace La Buchta může inspirovat i muže k tomu, aby zkusili péct sladká pokušení. Pavel Kusý, marketingový ředitel společnosti Edenred, sklízí body s projektem, který učí zaměstnance ve firmách zdravě se stravovat. Veronika Vinterová, majitelka seznamky Náhoda, tvrdí, že za své štěstí je zodpovědný každý sám, tedy záleží jen na něm, co chce a nechce pro svoji spokojenost udělat.

 

Září 2016

Otevřít v PDF
Zářijové číslo Prosperity Fresh Time otvírá otázku ochrany duševního vlastnictví, jejíž úloha ve světě s rostoucí konkurenceschopností nabývá na významu i pro podnikání v ČR. O chytrosti a možnostech, jak know-how chránit, hovořil Josef Kratochvíl, předseda Úřadu průmyslového vlastnictví. Jaromír Heřmanský, ředitel B2B Peugeot, Citroën & DS, přiblížil jeden z nových modelů značky Citroën pro početné osazenstvo a podnikatele. Pro náročné trhy je určena keramika společnosti Ideal Standard z Teplic, cíle ozřejmil výrobní ředitel Pavel Šlamora. Jiří Jemelka, výkonný ředitel poradenské společnosti JIP pro firmy naznačil, jak postupuje při tvorbě strategie, jež má jednotlivým klientům pomoci růst. Že zákazníci chtějí auta hned, o tom není pochyb, a potvrdil to také Stanislav Perkner, marketingový manažer skupiny Auto Palace, předního dealera 8 automobilových značek. Že jsou Češi v grilování špička, o tom je přesvědčen Jiří Souček, obchodní ředitel firmy Uzeniny BETA. Amway se na našem trhu etablovala již dávno a dobře, o nové kosmetice pro muže vypovídal Filip Moravec, manažer pro vnější vztahy společnosti.

 

Červenec 2016

Otevřít v PDF
Červencové číslo Prosperity Fresh Time otevřela ikona českého potravinářství, řeznictví i rodinného podnikání, František Dolejší z firmy Řeznictví a uzenářství U Dolejších z Davle. Jeho slova patří kvalitě uzenin, chuti i tradici. Jiří Halbrštát ze společnosti ManpowerGroup ČR představil unikátní průzkum mezi mileniány – ti si myslí, že pracovat budou až do konce života. Miloš Škrdlík, jednatel sítě Brněnka, je osobností českého maloobchodu, a z rozhovoru s ním je znát, jak si váží poctivé práce, která lidem přináší užitek. Jan Urban není jen spoluvlastník poradenské firmy Consilium Group, Management Consultants, ale také spisovatel, který ve svých publikacích radí, jak vyzrát na nedostatek času a stres. Milan Škoda založil značku FotoŠkoda, jejíž prodejnu a provozovnu unikátních služeb pro milovníky fotografie najdete ve Vodičkově ulici v Praze, letos slaví jeho podnik již 25. narozeniny. Jan Tykvart vede mlékárnu Kromilk v Kroměříži a prostřednictvím obchodní společnosti Alimpex zásobuje český trh vynikajícími sýry.

 

Červen 2016

Otevřít v PDF
Červnové číslo Prosperity Fresh Time zahájil Manažer roku 2015 Miroslav Dvořák, generální ředitel společnosti MOTOR JIKOV GROUP, který charakterizoval osobnost manažera jako člověka s jasně definovanými osobními cíli. Josef Hendrych byl v MANAŽEROVI ROKU také oceněn. Přáním jeho týmu je, aby byl Rehabilitační ústav Kladruby, který vede, vnímán jako výkladní skříň české rehabilitace. O tom, že se muži nebojí utrácet za kvalitu, hovoří Lucie Záleská, ředitelka společnosti PartyLite pro ČR, Slovensko a Polsko. Václav Konvalinka a Renata Koloušková stojí v čele pekárny KOMPEK, která je neuvěřitelným inovátorem a také exportuje české dobroty do světa. Jak pomáhat těm, kteří to potřebují, vysvětluje Manny Ngoka ze společnosti A-B HELP a Petr Plocek ze společnosti UniCredit Bank a UniCredit Leasing. Andrew Krenek představil unikátní program péče o zaměstnance i nacházení talentů ve firmě L´Oreal. Muzeum olomouckých tvarůžků představil ředitel Pavel Pospěch. Pedagog, umělec i manažer v jednom Milan Knížák přinesl spoluprací se sklárnou Moser nový pohled na uchopení tvaru, barvy a funkce výrobku.

 

Květen 2016

Otevřít v PDF
Květnové číslo Prosperity Fresh Time zavítalo titulní stranou a následujícím rozhovorem do Kovodružstva v.d. Strážov, jehož předseda představenstva Václav Valter uspěl v soutěži MANAŽER ROKU na výbornou a stanul v TOP 10 a stal se rovněž manažerem odvětví hutní a kovodělné výrobky. Miroslav Kotík jako nominovaný do zmíněné soutěže a majitel Efko-Karton vypráví o čtyřicetileté historii postavičky Igráček, již vylepšil a vyrábí pro radost i poučení dětí dál. Michal Vaněček v roli spolumajitele firmy T-SOFT se snaží vysvětlit, proč mají informační systémy na míru význam. Ondřej Lukeš se ve svém volnu stal marmeládníkem.

 

Duben 2016

Otevřít v PDF
Dubnová příloha Fresh Time nemůže začít jinak než vrcholící soutěží MANAŽER ROKU 2015. O skromných a pokorných pokušitelích vlastního osudu hovoří výkonný ředitel České manažerské asociace Ing. Ivo Gajdoš. Dále vás zveme k návštěvě Templářských sklepů Čejkovice, jimiž vás v roce jejich výročí provede předseda představenstva Ing. Pavel Pastorek. Napovíme, jaké roztomilé „maličkosti“ se skrývají za firmou zelenadomacnost.com, že RUDOLF JELÍNEK už švestky jen nepálí a že se značka Český výrobek trefila do černého.

 

Březen 2016

Otevřít v PDF
Vzduch, vodu, půdu, hračky i pyrotechniku zkoumá Český institut pro akreditaci. Jak je to potřebná a náročná činnost, o tom hovoří v březnové příloze Fresh Time jeho ředitel Ing. Jiří Růžička, MBA. Další témata jsou neméně zajímavá: Informace jako strategická komodita, uzeniny k jídlu i mazlení, neobvyklý Festival Evolution, poctivá pekařina, operativní leasing vozidel, luxusním nábytku, skvělých automobilech a špičkovém pivu.

 

Únor 2016

Otevřít v PDF
Únorové vydání Fresh Time vás v úvodním rozhovoru s Martinem Růžičkou (Coface Czech) bude chtít přesvědčit, že do businessu patří i srdce. Dozvíte se o tom, čím dnes žijí města a obce, co je Firma na talíři, o umění komunikace, o nejdražší minci světa i jak zdravě jíst. Tradiční potraviny se mají vrátit na pulty obchodů České cechovní normy. O tom, že do panelákového bytu se vejde až 650 vozů Peugeot, vám sdělíme nejen slovy, ale i obrazem.

 

Leden 2016

Otevřít v PDF
Vladimír Pikora je nejen analytikem, ale také ředitelem, podnikatelem, populární osobností, která dokáže obhájit svůj názor. Jak vidí českou ekonomiku právě on? Čtěte v našem Fresh rozhovoru, kterým zahajujeme rok 2016. Generální ředitel ZPMV ČR David Kostka má radost; zdravotní pojišťovna, kterou vede, získala ocenění Nejlepší zdravotní pojišťovna; také by rád odměňoval klienty, kteří dbají o své zdraví. Ivo Toman patří mezi věhlasné kouče, čerpat z jeho zkušeností a názorů se vyplatí, více na stranách 6 – 7. Sazka hlásí – loni v ČR dalších 288 milionářů a jeden miliardář. Jiří Stabla z firmy Carun představil další hit z konopí – Hemp oil. Jak to vypadá v showroomu NH Car v Praze na Strahově, poznáte z výpovědi Marka Batelky a Petra Fabery téže společnosti. Šéf Central Group Dušan Kunovský předpovídá růst trhu rezidenčního developmentu o 10 procent. Reprezentanti GASCONTROL GROUP Mieczyslaw Molenda, Radim Vaško, Tomáš Milich a Roman Buryjan připomínají myšlenky z našich loňských rozhovorů.

 

Prosinec 2015

Otevřít v PDF
Úspěch je potřeba si užít, o tom je přesvědčen Quality Director obchodního řetězce Albert Pavel Mikloška. Ví, o čem mluví, nejvyšší ocenění v kategorii Excelence Národní ceny kvality převzal už potřetí. Jak dosáhnout vysokého standardu v sociálních službách? O tom, o značce kvality, o spokojeném stáří a dalším v rozhovoru s prezidentem Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR Ing. Jiřím Horeckým, Ph.D., MBA. O podnikatelském úspěchu s vůní ovoce a zeleniny vypráví zakladatel firmy P&P s.r.o. Praha Libor Pilný. Kečupy, hořčice, omáčky značky KAND chutnají, protože jsou vyráběny s láskou z nejlepších surovin. O tom, o vzniku receptur a předsevzetí nakonec jsme hovořili s ředitelkou této společnosti z Chlumce nad Cidlinou Ing. Editou Charvátovou. Centrum andragogiky má v Hradci Králové budovu s nadčasovou duší. Šéf Templářských sklepů Ing. Pavel Pastorek oznámil vinařům dobrou zprávu. Letošní ročník bude patřit k těm moc moc dobrým. Trend vždy určuje zákazník, prozradila v rozhovoru podnikatelka Mgr. Petra Dezortová z firmy DortyDomu. K vánoční náladě přispějí i svátečně laděné perníčky. Dozvíte se z rozhovoru s Jarmilou Janurovou, zakladatelkou společnosti JaJa Pardubice. Redakce byla u slavnostního okamžiku, kdy obchodní ředitel Uzenin BETA Jiří Souček předal cenu vítězi naší soutěže Ing. Vítu Pěknému ze společnosti NH Car Praha.

 

Listopad 2015

Otevřít v PDF
Fresh Time se v listopadu soustředil především na zemědělství a potravinářství. Ve strhujícím rozhovoru s ředitelem AGRO Jesenice Ing. Josefem Kubišem se dozvíte, že úspěch v podnikání je možný jen, když respektujete, že mírou všeho je člověk. Pořádek musí být, nejen v hlavě, ale i v počítačích. O tom vás přesvědčí Ing. Michal Vaněček, místopředseda softwarové společnosti T-SOFT. Česnek nám chutná nejlépe, když má domácí původ a je z domácího šlechtění, o tom v rozhovoru se sedlákem Zdeňkem Hrdličkou z Dolánek nad Ohří. Řeznictví–uzenářství Francouz s.r.o. patří k zavedeným a uznávaným značkám, o čemž svědčí i Česká chuťovka. Více přímo od majitele Ladislava Francouze. O šunkách, salámech a klobásách vyprávějí s láskou i konzumenti v naší anketě s názvem Pocta českým uzenářům. Že je vajíčko nositel jedinečné chuti, inovací a ocenění, to vám poví ředitel společnosti OVUS Ing. Tomáš Milich.

 

Říjen 2015

Otevřít v PDF
Tomáš Březina je osobnost businessu zcela nepřehlédnutelná. Založil a vlastní firmu BEST, která je a bude lídrem v oboru. Je navýsost pracovitý, rád se směje a nemá rád řeči o ničem. Vlašimskou Firmu METALKOV vlastní Evžen Reitschläger, snaží se podnikat slušně a ve vztahu k životnímu prostředí, tedy myslet na budoucnost země. Jan Novák je jednatelem a ředitelem společnosti SALAMANDER ČR, která se u nás má čím pochlubit, zcela jistě to není jen přízeň celebrit. Jan Sedláček je stavař a dobrý obchodník. Patří mu Tvrz Třebotov, kterou na své náklady zrekonstruoval a již pronajímá na konání rozmanitých společenských akcí. Tvrz se stala architektonickým skvostem stejně tak jako je například pozoruhodné jeho Muzeum historických nočníků a toalet v Praze, jež má s tvrzí mnoho společného.

 

Září 2015

Otevřít v PDF
Aleš Aldo Koláček je obchodní a marketingový ředitel věhlasné značky Manner pro Českou a Slovenskou republiku, tedy ten, který nás provází při slavnostních okamžicích sladkého mlsání ve firmách i osobním životě. Zcela právem získal Manner v září ocenění Superbrands roku 2015. Jak se tvoří trendy v designu dveří, o tom vypovídá výkonný ředitel společnosti J.A.P. Petr Paksi. O měnící se funkci koupelen hovoří Petr Čech, produktový a Business Development manažer společnosti LAUFEN. Kvalita a víno je pěkné téma pro Petra Kotena, ředitele České společnosti pro jakost. Miroslav Bukva řídí stále navštěvovanější centrum turistického a společenského dění, Clarion Congress Hotel Prague v pražských Vysočanech, kde jsou služby a kuchyně pověstné a stále vyhledávanější. Co je značka Knedlíky Láznička, se dovíte z rozhovoru s Vladimírem Zikmundou, který firmu na výrobu nejúžasnějšího českého tradičního pokrmu založil.

 

Srpen 2015

Otevřít v PDF
Rozhovorem s Martinem Tlapou, náměstkem ministra zahraničních věcí, zahajuje srpnová Prosperita Fresh Time své stránky, a to příznačně na téma export před blížícím se Mezinárodním strojírenským veletrhem v Brně, významným setkáním českých a světových průmyslníků. O vývozu je článek na téma expanze konopných lékáren firmy Carun do Polska. Generální ředitel společnosti ARBES Technologies Jan Denemark hovoří o tom, jak jednodušeji mohou lidé pomocí nových technologií investovat, a nejen doma, ale i v zahraničí. Petra Štěpánová, analytička z firmy Bisnode, informuje o tom, že letos v ČR přibývají nové firmy nebývalým tempem. Karel Havlíček, předseda představenstva Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, varuje české podnikatele před nebezpečnou euforií úspěchu a doporučuje pojišťovat pohledávky. Jan Tykvart řídí mlékárnu KROMILK, která se zdravými sýry snaží podporovat náš složitý životní styl. SAZKA letos registruje víc milionářů než za celý loňský rok.

 

Červen 2015

Otevřít v PDF
Titulní strana červnového vydání Prosperity Fresh Time patří Martinu Dozrálovi, generálnímu řediteli společnosti SOLODOOR. Vypráví o tom, jak výrobce dveří investicemi, novou technologií, a podporou kvality i nápady vítězí na českém trhu. Unikátní obsazení v soutěži Manažer roku pod hlavičkou GASCONTROL GROUP zmínil Mieczyslaw Molenda, zakladatel skupiny. Vynikajícími výsledky se může chlubit Tomáš Milich, jednatel a ředitel společnosti OVUS, která dodává spotřebitelům vajíčka v nesčetných variacích. Moser jako ikona designu i ýznamných jmen, o tom je článek na téma i jemná vybočení jsou potřebná a krásná. Nářadí pro řemeslníky Hultafors má skvělé vlastnosti, design i tradici – výhradním distributorem u nás je společnost AC-T servis, a trochu do historie nás tentokrát zavedl Martin Erba, jednatel. Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu je název publikace, již vydala Grada a sestavili Jitka Vysekalová a Karel Voříšek, známá dvojice, která se mimo jiné věnuje léta marketingu a osobnostem. Myšlenky Karla Voříška prostudujte, stojí to za to! Pavel Pastorek, předseda představenstva Templářských sklepů Čejkovice, nás provádí nabídkou vín k letnímu podvečernímu posezení. O novém oboru na Vysoké škole finanční a správní, kriminalisticko právní specializace, hovořil Jiří Straus, významný kriminalista a forenzní biomechanik.

 

Květen 2015

Otevřít v PDF
Titulní stranou Prosperity Fresh Time otvíráme v květnovém vydání opět téma společenské odpovědnosti, ale nejen to. Luděk Pfeifer, výrazná osobnost businessu, vizionář a muž, který jasně formuluje myšlenky, se rozdělil o svůj pohled na nové směry v oboru i podnikání, jež s sebou přinášejí změny, podle jejichž pravidel se budeme muset zařídit. O stále významnější roli Národního střediska pro podporu kvality vypovídají slova jeho ředitele Jana Taraby. Petr Kala, který vede proslulou firmu Triola, usiluje o praktické pochopení úlohy malých a středních firem v ČR, avšak také o to, aby to českým ženám slušelo. Vemex patří k hokeji, jak potvrdil Hugo Kysilka, marketingový ředitel. Villa Memories patří Martinu Ditmarovi a je to luxusní místo na Zlínsku, kam se jezdí pro odpočinek a pohodu. Jiří Janda z firmy Media Guard spoléhá na kreativitu i létání.

 

Duben 2015

Otevřít v PDF
Titulní stranu dubnového vydání Prosperity Fresh Time jsme věnovali společenské odpovědnosti, a to z pohledu jednatele firmy ROSSMANN Vladimíra Mikela, téma zodpovědného podnikání není jen aktuální, ale i krásné. Miroslav Kotík vlastní firmu EFKO – karton a vyrábí kouzelné hračky a společenské hry, u kterých se musí přemýšlet. Kdo jsou virtuálové v pohybu, o tom Jiří Halbrštát ze společnosti Manpower. Strana 6 je o knihách, které by neměly chybět na vašem pracovním stole. Bolesti zad se šíří jako lavina a v Janských Lázních na to mají speciální cvičení. Sazka připravila rozsáhlý výzkum o sportování dětí, z něhož vyplynulo, že ve městech jsou školáci zdatnější. Pavel Kusý má ve společnosti Edenred na starost marketing, který v jeho případě souvisí s dobrým a zdravým stravováním. Strany 10 – 13 jsme věnovali vzpomínce na naši redakční radu, která se v březnu za přítomnosti významných osobností odehrála v Muzeu historických nočníků a toalet v Praze. Akademická malířka Věra Krumphanzlová nám nakreslila rozverné obrázky nádob, které člověka provázejí hlavně v dětství. Český kutil nemá ve světě obdoby, je nejvynalézavější. Čeští vědci zkoumají unikátní nález – stoletá piva.

 

Březen 2015

Otevřít v PDF
Titulní strana březnového vydání Prosperity Fresh Time patří úsměvu Romana Buryjana, vynikajícího manažera, který řídí několik firem konsorcia GASCONTROL GROUP. Má rád humor, protože sbližuje lidi. Co odhalil další výzkum na téma Češi a reklama – třeba jak vnímáme reklamu na erotické motivy. V našich městech chybí služby a obchody a ČSOB by to ráda a ve spolupráci s podnikateli změnila. Desetiletí unikátního projektu RWE – energie českého filmu vnímá jeho autor Martin Chalupský, ředitel pro korporátní záležitosti skupiny RWE, jako mnohostranně prospěšnou aktivitu, která nese sladké ovoce. Značka Manner v čele s Alešem Aldo Koláčkem oslavila významné narozeniny a stálo to za to. Jiří Vlček, zakladatel portálu Palmknihy.cz o tom, jak získat firemní čtenáře. Investovat do zelené energie nemusí být tak těžké, více se dovíte z rozhovoru s Jurajem Dvořákem, předsedou investiční komise NOVA Green Energy. Sazka loni přihrála štěstí l06 milionářům.

 

Únor 2015

Otevřít v PDF
Únorové vydání Prosperity Fresh Time otevřel Jan Rýdl ml., statutární a generální ředitel TOS Varnsdorf myšlenkami, které vás naladí optimisticky a dodají odvahu jít za vytčeným cílem. Kooperativa slovy Tomáše Reitermanna napoví, jak pojišťovat majetek. Food Story je koncept o jídle s příběhem – ochutnejte. Petr Višňovský, ředitel realitní kanceláře LEXXUS, charakterizuje nároky podnikatelské a manažerské veřejnosti na bydlení. Znáte restaurace Šupina a Šupinka v Třeboni? Vlastní ji bratři Müllerové a navštěvují osobnosti, jichž si majitelé váží. Největší Muzeum historických nočníků a toalet je v Praze a jeho majitelem je Jan Sedláček, jeho příběh i strategie jsou unikátní. Zveme vás i do dalšího originálního Muzea Olomouckých tvarůžků v Lošticích. Nepřeberné množství hrnků a hrnečků od těch s cibulákovým vzorem až třeba po valentýnské vybírejte z bohaté produkce Českého porcelánu v Dubí, takovým dárkem nikdy neurazíte.

 

Leden 2015

Otevřít v PDF
Petr Manda, výkonný ředitel útvaru Firemní bankovnictví ČSOB, zahájil lednové vydání Prosperity Fresh Time. Jeho slova, jimiž tlumočí názor banky, jsou mírně optimistická – zdá se, že firmy začnou letos více investovat. Michael Petr, majitel firmy MCI Systems, se opět i ve třetím rozhovoru v pořadí dotýká prostředí internetu, komentuje nakládání s daty a skutečnosti, jež z toho plynou. Pavel Vosoba, spolumajitel firmy M. C. TRITON tentokrát v roli spisovatele a pozorovatele manažerské obce, již charakterizuje krize, kterou nikdo nechtěl. Co přejí ženy šéfům? Anketa, kterou si určitě přečtěte. Analýza toho, jak Češi utrácejí za hračky stále velké peníze, je atraktivní i po Vánocích. Jak se váží kytice pro pány? O tom floristka Jarmila Pejpalová z firmy Floraservis. Umělecký ředitel společnosti Moser je Lukáš Jabůrek a v rozhovoru se vyjadřuje také o cestě k mladší kategorii zákazníků. Češi a pivo patří k sobě – výzkum hovoří jasně. Co nového připravila na rok 2015 jazyková škola Slůně – svět jazyků, o tom ředitel Petr Pasek.

 

Prosinec 2014

Otevřít v PDF
Zdeněk Juračka, předseda Svazu českých a moravských spotřebních družstev a šéf Skupiny COOP nepatří na našich stránkách k nováčkům, vždy má co sdělit a jeho optimismus je pověstný: otvírá letošní poslední vydání Prosperity Fresh Time. Dvě stránky sociálních sítí je provokativní téma pro Michaela Petra z firmy MCI Systems, odborníka na práci s daty. Kvalita v pojetí firmy Tescoma – o tom je rozhovor s Ladislavem Vaculíkem, ředitelem Řízení jakosti, z něhož můžete vyčíst, že kvalita je cesta navýsost atraktivní. Ovocňák je značka, která se dnes už prodává skoro sama, potvrdil Tomáš Kořínek mladší z TOKO AGRI. Michal Vaněček, spolumajitel společnosti T-SOFT a předseda správní rady nadace T-SOFT ETERNITY představil unikátní publikaci o českých podnikatelích meziválečného období nazvanou Pivo, zbraně i tvarůžky. Olga Medlíková o stresu nás všech – nežertujte o tom a naučte se odpočívat. Tomáš Kozák vydal další knížku: Sputnik a malý princ.

 

Listopad 2014

Otevřít v PDF
Gerhard Fischer a jeho tým se stal symbolem úspěšné filozofie a strategie značky dm drogerie na českém trhu – patří mu titulní strana. Michael Petr je zakladatelem firmy MCI Systems a ví, jak efektivně zhodnocovat informace, které nás zahlcují. Petr Puš reprezentuje společnost PRECIOSA ORNELA, největšího světového hráče ve výrobě a exportu perel a perliček. Vladimír Zikmunda zase fandí knedlíkům, jeho firma Knedlíky Láznička jich má v sortimentu bezmála 60 druhů. Namodralá a nazelenalá vejce značky OVUS jsou raritou na trhu, a Tomáš Milich, který firmu ve Slaném řídí, ví, že prapůvod mají u chilských indiánů. Vánoční porcelánové ozdoby vyrábí Český porcelán v Dubí a jeho závod Royal Dux v Duchcově, více v rozhovoru Radislav Feix, ředitel druhého jmenovaného subjektu. Martin Šrámek, ředitel skupiny CZ GOLF, staví na životaschopných nápadech a vychovává mladé golfisty. Autocentrum Dojáček začalo prodávat a servisovat značku Dacia. Firma EFKO představila řadu bezva hraček – náklaďáků.

 

Říjen 2014

Otevřít v PDF
Osobnost Vladimíra Feixe je spjata s firmou Český porcelán v Dubí už neuvěřitelných 67 let stejně jako s věhlasem a krásou cibuláku. Josef Černý, ředitel firmy Černý z Jaroměře, se specializuje na šlechtění květin a pokračuje tak ve významné rodinné tradici. Víte, co je Království Profiland? Podívejte se na jeho web. Martin Kršňák z Asseco Solutions vysvětlil, co přináší Helios One firmám a jaký je to užitečný pomocník. Ladislav Francouz je majitelem stejnojmenné firmy a vyrábí uzeniny, paštiky, jitrničky jedna báseň, proslul kvalitou a chutí. INVESTA TRAVEL se profiluje jako letecká agentura a její ředitelka Radka Buriánková potvrdila, že osobní přístup ke klientům vytváří letité přátelské i obchodní vztahy. Robert Chvátal, generální ředitel společnosti SAZKA, přiznal, že tak jako mnozí lidé sází i on.

 

Září 2014

Otevřít v PDF
Osobnost Petra Zháňala, šéfa společnosti van Gansewinkel, patří tentokrát významnému celospolečenskému tématu – ženám podnikatelkám a manažerkám. Jan Houdek, spolumajitel firmy INCO engineering, má rád chytré lidi a rád s nimi spolupracuje. Že Olomoucké tvarůžky na stůl patří a je to sýr, který předběhl dobu, nám potvrdil Jaroslav Kovář, jednatel společnosti A. W. z Loštic, jíž tato báječná značka patří. V Úsově se vyrábí müsli tyčinka s nejvyšším obsahem českých jablek na světě, připomenul L´uboslav Komár, ředitel potravinářské výroby ÚSOVSKO FOOD. Zdeněk Juračka, předseda Svazu českých a moravských spotřebních družstev a představitel skupiny COOP, fandí domácím potravinám i jejich producentům nejen proto, že zná spojnice úspěchu v ekonomice. Pavel Hejzlar ze spořitelního úvěrového družstva Artesa o cestě k bance a očekávání klientů.

 

Srpen 2014

Otevřít v PDF
Srpnové číslo Prosperity Fresh Time otevíráme tváří Mieczyslava Molendy stejně tak jako je tomu v Prosperitě i Prosperitě Madam Business. I on potvrdil starou pravdu – důležité je, aby se práce stala vaším koníčkem. Starosta Velkých Pavlovic Pavel Procházka staví na nápadech, vínu i meruňkách. Nestor malého podnikání u nás Bedřich Danda o krutých pravdách businessu. Petra Škopová a Pavel Propper mají pivovar – původně pro vlastní potřebu, nyní už také pro radost, ale zejména pro vás. František Janíček z firmy Janíček & Čupa, speciální výroba uzenin, je jedním z oceňovaných v soutěži Česká chuťovka. S ní se pojí i jméno Josef Paulík, jednatel Pivovaru Antoš ze Slaného, a také Martin Hrach, jednatel společnosti Rupa, která nás zásobuje müsli tyčinkami. Přijměte pozvání do obchůdku s pálenkami na pražských Vinohradech – Vom Fass. Jiří Cafourek vede mládež ke včelám – věnuje jim spousty svého volného času.

 

Červen 2014

Otevřít v PDF
Červnové číslo Prosperity Fresh Time přivítalo titulní stránkou léto. Vrací se rovněž k úspěšným značkám, výrobkům a službám na našem trhu. Zdeněk Maška z firmy PRANTL, Masný průmysl napověděl, že strategie výroby vysoce jakostních šunek se naplňuje. Otevřeli jsme dveře báječné značky dveří SAPELI. Slovy Václava Kadlece, generálního ředitele společnosti Albatros Media, jsme se podívali na trendy knižního trhu v ČR. Od předsedy představenstva a kvestora Vysoké školy manažerské informatiky, ekonomiky a práva Radka Řechky jsme se dověděli, že populace nehloupne, jak se někdy zdá i píše. Rudolf Bubla, generální ředitel Státních léčebných lázní Janské Lázně připomenul potenciál lázeňství právě v této turisticky atraktivní lokalitě. Radostný adrenalin patří k životu třeba prostřednictvím vyplněných sázenek Sportky jako naděje na pohádkovou výhru. A.S. Puškin zamířil na pražské Puškinovo náměstí – to dokumentuje nová busta tohoto umělce právě zde.

 

Květen 2014

Otevřít v PDF
Na titulní stránce květnové Prosperity Fresh Time je po krátké době opět Jiří Stabla, osobnost patřící ke značce Carun, propagátor pěstování a zpracování konopí, rostliny, již považuje za jednu z nejúchvatnějších na zemi. Josef Vymazal je náměstkem ministra zdravotnictví ČR a jeho příběh je obdivuhodný – byl řidičem tramvaje a rád by se ještě naučil hebrejsky. Radim Vaško je špičkovým manažerem skupiny GASCONTROL a letos byl nominovaným do soutěže Manažer roku, v rozhovoru se zmínil o tom, že úspěch přináší firmě jistotu. Společnost Vemex patří také k mezinárodnímu hokeji. Labužníci nedají dopustit na Olomoucké tvarůžky – přinášíme pár receptů. S bezkonkurenční novinkou zejména pro drobnější firmy a podnikatele přišel LeasePlan, a jak funguje, o tom je rozhovor s Jaromírem Hájkem, generálním ředitelem. SAZKA výrazně inovuje, aby splnila přání většiny sázejících a dala šanci vyššímu počtu těch, kteří by rádi vyhráli milion korun. David Bednář působí v roli generálního ředitele Drůbežářského závodu Klatovy a na kuřecí maso nedá dopustit.

 

Duben 2014

Otevřít v PDF
Dubnové vydání Prosperity Fresh Time je naladěno vesele a optimisticky díky myšlenkám Michala Vaněčka, spolumajitele firmy T-SOFT, osobnosti, která s humorem a nadhledem přetváří realitu všedních dnů, v níž nalézá prostor pro úsměv, vtip a nadsázku nejen jako šéf, ale i jako spisovatel. Roman Buryjan je muž několika zodpovědných pozic, které se váží ke konsorciu firem GASCONTROL GROUP, jeho teritorium zájmu jsou inovace a změny, jež přinášejí užitek. Ladislav Kavan založil před 18 lety společnost LK SERVIS, aby na český a slovenský trh uvedl nadčasovou francouzskou kosmetickou značku GERnétic, a ta slaví úspěch nejen díky své filozofii. Umělecké kousky MOSER symbolizují špičku světového sklářství a zdobí ty nejluxusnější interiéry. Rostislav Trávníček má v Českomoravské stavební spořitelně na starost komunikaci – i jeho letitou prací je Liška jedničkou na trhu ve svém oboru. Věra Krumphanzlová je malířka, do jejíhož štětce se vejde každá emoce a její obrazy i obrázky zdobí prostory nejedné kanceláře. Radomil Bábek je spolumajitelem firmy EVERESTA a strašně by si přál, aby lidé začali více používat zdravý selský rozum. Perníkové párky, jitrničky i kadibudky, ale také srdce na dlani, to vše je z dílny JaJa Pardubický perník pod taktovkou Jarmily Janurové, která sladký humor peče s láskou a fantazií. Stírací losy SAZKY překročily hranice, štěstí už máme globální. ČSOB vás zve do pobočky v Praze v Sokolovské ulici, která představuje revoluční koncept v péči o klienta.

 

Březen 2014

Otevřít v PDF
Březnové vydání Prosperity Fresh Time otvírá Pavel Ráliš, reprezentant oboru financí a spořitelního družstva ARTESA, osobnost, kterou znají odborníci jako člověka, který přichází s nápady a obchodními synergiemi. Tomáš Milich patří ke značce OVUS, a to je inovátorská společnost v produkci vajec, roste strmě vzhůru. Josef Sléha je šéfem odvážného projektu Česká Chuťovka, jejíž další ročník se nyní připravuje. Podle Jiřího Huba, výkonného ředitele společnosti Asseco Solutions se to vtipálky v IT jen hemží. Vít Pěkný, někdejší generální ředitel Kia Motors Czech nepracuje, protože se rozhodl odbočit do jiného času – nicnedělání. Antonín Balnar působí v roli ředitele Wichterlova gymnázia v Ostravě, kde se koncem března odehrává souboj studentských mozků, ústřední kolo matematické olympiády ČR, a je to také muž s vytříbeným smyslem pro humor. Robert Szurman vede Radu kvality ČR a ta se snaží dodat pověsti technických oborů u nás tu správnou image. Pavel Kadečka z dm drogerie markt zabodoval v soutěži Obchodník roku. Ředitel Správy přímého prodeje Cetelem Milan Cáder naznačil, jak se dnes dá ucházet o věrnost klientů.

 

Únor 2014

Otevřít v PDF
Únorové vydání Prosperity Fresh Time je ve znamení experimentu. Na titulní stránce stejně tak jako na titulkách Prosperity a Prosperity Madam Business je jedna a tatáž osobnost, jíž jsou věnovány hlavní rozhovory měsíce, a to vždy na jiné téma vztahující se k businessu.
Fresh rozhovor patří Ladislavu Drábovi, majiteli a zakladateli skupiny CE Group. Připomenul, že úspěch je nepředstavitelná porce dřiny. Radim Vaško, výkonný ředitel pro výrobu a obchod společnosti GASCONTROL, zhodnotil uplynulý rok a naznačil cestu exportu do zemí směrem na východ. Alan Vápeníček působí od ledna v roli šéfa společnosti DTO CZ v Ostravě, jejíž image je spjato s prosazováním kvality do lidské činnosti – osvěta pojmu kvalita je však podle něj evergreen. Dvojrozhovor otce a syna, Michala (spolumajitel T-SOFT) a Lukáše Vaněčka (student a spolumajitel firmy Pixelfield), je dialog o pohledu na svět podnikání u nás generačníma očima.

 

Leden 2014

Otevřít v PDF
Fresh rozhovor v lednovém vydání Prosperity Fresh Time patří Mieczyslawu Molendovi, šéfu konsorcia GASCONTROL GROUP, který upozorňuje na určité hodnoty podnikání i na to, co dnes businessu škodí. Tým Rudolfa Skuhry, majitele letecké agentury Investa Travel, se specializuje na to, aby vám zařídil a zpříjemnil služební cesty či připravil atraktivní program pro vaše zahraniční hosty; operuje po celém světě a na rok 2014 připravil i jednu lahůdku. Miloslav Čermák vynalézavě a s přehledem zkušeného ekonoma vede výrobní družstvo Sněžka Náchod, ale také ještě hraje v kapele a maluje kouzelné obrazy. Jaroslav Mužík, předseda dozorčí rady ČSOB Asset Management vysvětlil, proč je nezbytné investovat a co to vlastně znamená – jde o spravování a zhodnocování majetku i financí, nikoli o neuvážený hazard s akciemi. Sazka sázková kancelář má nové losovací studio i šikovné moderátory, a generální ředitel Robert Chvátal sám kupuje losy svým blízkým jako dárek. Golemův šém je tajuplná bonboniéra s příběhem. O tom, proč a jak vznikla, vypráví malíř Václav Andrle.

 

Listopad 2013

Otevřít v PDF
Fresh rozhovor do listopadového čísla otevřel úsměvem Zdeněk Juračka, osobnost českého obchodu a šéf Skupiny COOP, která letos oslavila 20. narozeniny. Petr Zháňal je ředitelem firmy van Gansewinkel a když do ní nastoupil, jezdil jako popelář se svými zaměstnanci, což nepovažoval za výtržnost, ale nutnost, stejně tak jako přebarvování kontejnerů na odpad, aby ladily k architektuře. Michal Vaněček boduje svými úvahami o nadaci T-Soft Eternity, kterou založil, aby dělal život lidem šťastnějším. Martin Bouška naučí vaše tělo poslouchat – má unikátní metody masáží, celostnímu pojetí lidského organismu se učil u nejlepších čínských mistrů, objednejte se a uvidíte. Miroslav Kotík, majitel firmy EFKO-karton si přeměnil podnikání v hru, do které s humorem mu vlastním vtahuje své zákazníky. Kadeřník Ondřej Frlaus ví, co máte mít na hlavě, kromě toho je úspěšným experimentujícím zahradníkem.

 

Říjen 2013

Otevřít v PDF
Fresh rozhovor do říjnového čísla jsme připravili s Jiřím Stablou, zakladatelem portálu konopnyshop.cz a tvůrcem kosmetické řady Carun, jež je nyní exkluzivním dodavatelem do prvních konopných lázní v EU v jihočeských Volarech. O novém kabátě loga Czech Made informuje článek Kvalita je téma, jež udává směr. Ing. Josef Holub, generální ředitel COOP Centrum družstvo, vzpomíná na začátky nové značky před 20 lety. Drůbežárna OVUS má prima sehrané řemeslníky, montéry, údržbáře – i to je výsledek kvalitního řízení firmy, která spadá do skupiny GASCONTROL GROUP. O novince na trhu pracovních oděvů hovoří Martin Erba, jednatel firmy AC-T servis, která chystá od jara velké novinky. Jaký je vztah řetězce Lidl k francouzským vínům – o tom se dočtete z degustačních poznámek na str. 11. Střecha hotelu Intercontinental v Praze hostí tři včelí úly. Čeští technici Citroenu jsou nejlepší na světě a mají zlaté ruce.

 

Září 2013

Otevřít v PDF
Fresh rozhovor do zářijového vydání patří společnosti GEPARD FINANCE a jejímu generálnímu řediteli Ing. Janu Kruntorádovi, který bojuje za čistotu trhu hypotečního financování. Ing. Václav Stárek je prezidentem Asociace hotelů a restaurací ČR, potvrdil, že získat dobré jméno pro hoteliéry a majitele restaurací, kaváren či hospod dá práci, štěstí nepřichází jen tak. Společnost Vemex působí na volnočasové aktivity v Praze, více si přečtěte v rozhovoru s Ing. Hugo Kysilkou, šéfem marketingu. Co je to vlastně inovace? O tom guru tohoto tématu Ing. Pavel Švejda, sekretář Asociace inovačního podnikání ČR. Najít schopného vedoucího výroby není zas taková hračka, říká Dr. Olga Kupec, majitelka společnosti Abydos. Sedět zdravě dá docela práci, více z úst terapeuta Attily Bogdány z Léčebných Lázní Bohdaneč. Značka Peugeot má v Čechách výborný zvuk, netají se úspěchem generální ředitel společnosti PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA.

 

Červen 2013

Otevřít v PDF
Fresh rozhovor červnového vydání je s Martinem Domanským, majitelem společnosti DOMANSKÝ s.r.o., jehož snem bylo mít malou rodinnou firmu; dnes má pět autosalonů a ví, že udržet se na trhu znamená růst. Každý 30. podnikající Čech má s.r.o. Nemopas je značka společnosti DEKPROJEKT, již vede Ctibor Hůlka, odborným pohledem na váš rodinný dům pozná, proč vlhnou zdi nebo uniká teplo. Pavel Pastorek, předseda Templářských sklepů Čejkovice, vinařské družstvo o marketingu, který byl oceněn v soutěži Marketér roku 2013 – společnost vlastní unikátní, největší láhev na víno u nás. Jiří Cafourek je činorodým funcionářem Českého svatu včelařů a vede úspěšný kroužek mládeže Vyšehradští včelaříci, včelí úly mají i na střeše Obchodního centra Chodov. RWE Česká republika sbírá body – vrací se jí zákazníci, kteří si odskočili k alternativním dodavatelům energií, jak to v rozhovoru potvrdil Tomáš Varcop, obchodní ředitel skupiny RWE. O tom, jak se rozvíjí mladá soutěž Česká chuťovka, vypovídají slova Josefa Sléhy, jednatele SYMPEX GROUP. Martin Erba, ředitel firmy AC-T servis, vypráví o tom, proč do svého sortimentu přibrala firma ještě značkové sekery a nože.

 

Květen 2013

Otevřít v PDF
Fresh rozhovor květnového vydání jsme věnovali firmě FARMTEC, již vede významná manažerská osobnost a jeden z oceněných v soutěži Manažer roku 2012 Václav Škeřík. Nestorem podnikatelského prostředí je stal Jan Wiesner, předseda KZPS ČR, čestný předseda SČMVD, jenž letos vstoupil do Síně slávy ČMA, a jak naznačil, nesnáší lenost a nespolehlivost. O tom, jak významnou roli hraje kvalita ve výrobě lůžkovin, je rozhovor s Věrou Šůrkovou, produktovou manažerkou společnosti Klinmam. Rutinu a stereotyp nemá rád Milan Bušek, šéf Správy operations a procesů z CETELEMU ČR. Vladimír Feix, generální ředitel společnosti Český porcelán, stejně jako Jan Wiesner vstoupil do Síně slávy ČMA při letoší soutěži Manažer roku. Milan Zelený byl hostem Brněnského manažerského klubu v dubnu, začal se také podílet na významné aktivitě ČMA k udržitelnému rozvoji. Kooperativa pojišťovna a Česká spořitelna se prezentují v propojení kategorií business a umění. Společnost Grund se pustila do báječné barevné magie.

 

Duben 2013

Otevřít v PDF
Fresh rozhovor s titulní stranou dubnového vydání Prosperity Fresh Time patří dvojici majitelů firmy T-SOFT Michalu Vaněčkovi a Jaroslavu Pejčochovi – říkají své vlastní pravdy plné vtipu a nadsázky, ale i moudrých úvah. Nestor českého průmyslu i exportu, muž nespočtu životaschopných myšlenek a neuvěřitelné invence, je Vladimír Feix, generální ředitel společnosti Český porcelán v Dubí. U firmy je 66 let. Petr Pavlík, prezident Unie výrobců a dovozců lihovin ČR a generální ředitel společnosti STOCK Plzeň-Božkov, tvrdí, že vysedávání po hospodách se už nenosí. O zákulisí výroby biopiva se zmiňuje Jiří Kořen, generální ředitel Chmelařského institutu, společně s předním odborníkem Josefem Ježkem. Výroba špekáčků na začátku grilovací sezóny je téma pro ředitele Zdeňka Mašku z firmy Prantl Masný průmysl. Za GEPARD FINANCE, specialistu na hypoteční úvěry, Jan Kruntorád, předseda představenstva.

 

Březen 2013

Otevřít v PDF
Fresh rozhovor s titulní stranou březnového vydání Prosperity Fresh Time patří Jaromíru Gajdáčkovi, generálnímu řediteli Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR – pojišťovna s vizí stále sází na prevenci i nové produkty. Mieczyslaw Molenda, zakladatel havířovské firmy GASCONTROL, je nejen odvážný podnikatel, ale také rád hraje šachy. Robert Szurman, předseda Rady kvality ČR, věří, že kvalita výroby, služeb, i morálky posílí optimismus společnosti. Že box není jen o sportu, ví podnikatel a politik Pavel Hurda. Pavel Pastorek, ředitel Templářských sklepů, vinařského družstva, je stálým inovátorem. O dýmkách a doutnících vypráví znalec a majitel firmy MOSTEX import – export Josef Stanislav . Co je to vlastně vlajka, o tom Jan Vereščák ze společnosti LIBEA.

 

Únor 2013

Otevřít v PDF
Únorové vydání Prosperity Fresh Time otevřel Filip Král z Kooperativy pojišťovny úvahami o tom, jak se lze dobře pojistit a ve stáří na tom jen vydělat; spoření na důchod je dnes velké téma. Mieczyslav Molenda, ředitel společnosti GASCONTROL, hovoří o své podnikatelské misi, která ho přivedla k titulu Podnikatel roku 2012 Moravskoslezského kraje. Akademická malířka Věra Krumphanzlová nejen maluje, ale také kreslí a hojně ilustruje, řada jeejích nápadů se uplatnila v grafice firemních materiálů. Export myších pastí má logiku, potvrdil Josef Peřina, předseda KOVO DRUŽSTVO Olomouc. Tomáš Kozák je stavitel, dříve novinář, nyní také autor knížek a originálních formulací.

 

Leden 2013

Otevřít v PDF
Lednové číslo Prosperity Fresh Time uvedla žena – Jitka Veselá je v roli ředitelky společnosti AUTOCENTRUM Dojáček, která loni oslavila 20. výročí úspěchu na českém trhu. O značce COOP jako o podnikatelské a spotřebitelské ikoně postavené na principech družstevnictví hovořil Zdeněk Juračka, šéf Skupiny COOP a Družstevní asociace ČR. Prezident Asociace hotelů a restaurací ČR Václav Stárek sdělil, že hodinové hotely nejsou prioritou profesního uskupení, jež vede. Tomáš Kořínek vlastní společnost TOKO AGRI a míní, že podnikání je kolektivní hra. Tomáš Matoušek řídí Penzijní společnost České pojištovny a snaží se vysvětlit filozofii zajištění na stáří.

 

Listopad 2012

Otevřít v PDF
Listopadové vydání Prosperity Fresh Time odstartoval generální ředitel společnosti SPAR ČOS Martin Ditmar a znovu potvrdil, že ví, jak pracovat s nápady. O českém lázeňství hovořil zasvěceně Eduard Bláha, ředitel Léčebných lázní Jáchymov a Lázní Luhačovice, jeho know-how je jedinečné. Vladimír Nesrsta z EGAP přiblížil atraktivní projekty exportérů. Jak spolehlivě vytočit ženu – o tom byla další výmluvná anketa o mužích. Josef Landa ze společnosti Inpol online fandí pojištění přes internet a ví proč. Bronislav Janeček buduje skupinu firem REC Group a prostřednictvím jedné s názvem KOVOSTEEL získal úžasnou image: má kovozoo. Tomáš Siegler z CETELEMu nejen o marketingu a úvěrech. Jiří Helikar z ELTON hodinářská ví, co je značka PRIM. Lukáš Jabůrek je uměleckým ředitelem sklárny Moser a rád v dobrém provokuje.

 

Září 2012

Otevřít v PDF
První číslo naší nové přílohy Prosperita Fresh Time zahájil svými úvahami o podnikání Radan Jünger, ředitel a spolumajitel Vysoké školy podnikání v Ostravě. Bodovala anketa žen – otázka zněla: Čím vás muž na první pohled zaujme? O knihách, které napsal, vyprávěl Michal Vaněček, spolumajitel internetové firmy T-SOFT. Jiří Dostál, generální a personální ředitel v jedné osobě Kovohutí Příbram nástupnická ukázal, že firmu lze hodnotit nejen podle ekonomických výsledků. Václav Friedmann, majitel firmy Genius Media, se specializuje na výrobu webové televize jako užitečného komunikačního prostředku. Roman Čížek podniká pro značku Amway a baví ho to.