S českými podnikateli a manažery vyrostl i jejich automobil

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPřed čtvrtstoletím se začala psát další kapitola podnikání v českých zemích. Pod čerstvě namalovanými vývěsními štíty v soukromých firmách rozjížděli jejich vlastníci smělé podnikatelské plány. Snili o prodejních úspěších, o nabírání zaměstnanců, o prostředcích, které je budou reprezentovat. A viděli se i v manažerských autech, jimiž se budou vozit na obchodní jednání.

Mladoboleslavská značka tehdy ještě nemohla jejich sny uspokojit. Vzpomněl jsem si na tu dobu, ještě nepříliš vzdálenou, v nejmodernějším autosalonu NH Car na pražském Strahově, který jsem nedávno navštívil. Novopečení podnikatelé, ředitelé a jednatelé firem by si něco tak velkolepého tehdy ani nedovedli představit. Ohromil by je nejen rozlehlý showroom, ale v něm i kompletní modelová řada Škoda Auto. A zejména pak úplná novinka v nabídce, třetí generace manažerského vozu Superb.

Je pravda, že prodejní a výstavní plochy NH Car prošly zásadní rekonstrukcí před dvěma měsíci a doslova zářily novotou. „Vše je provedeno v novém stylu corporate indentity, v jednotném designu s dominancí bílé barvy, který bude automobilku charakterizovat po celém světě,“ řekl vedoucí prodeje Petr Fabera. „Zákazník v takovém prostředí vnímá vysokou hodnotu značky. Tento dojem ho provází na každém kroku, dokonce ještě dřív než překročí práh prodejny, kdy ho uvítá osvětlený pylon a vstupní portál s okřídleným šípem ve znaku,“ dodal Petr Fabera.

Pocit svěžesti a čistoty, který má návštěvník v novém showroomu, je velmi příjemný. Hodnotné materiály v interiéru, elegantní design, všude dostatek světla a prostoru. To vytváří vhodnou kulisu pro hlavní protagonisty – novotou se lesknoucí automobily. „Díky zvětšení prodejní a výstavní plochy z původních 300 metrů čtverečích na 460 se můžete seznámit s ucelenou řadou škodovek. Prohlédnout, osahat a usednout může každý zájemce do nejmenšího modelu Citigo, do nové Fabie i do nejžhavější novinky, třetí generace manažerského vozu Superb v provedení liftback a combi,“ sdělil mi marketingový ředitel NH Car Marek Batelka.

V oslnivém světě Škoda se vám může ze všech vystavených vozů zatočit hlava. Který vybrat? Vůz, který jezdí na benzin, diesel, nebo s pohonem na zemní plyn – CNG? Naštěstí tu mám okolo sebe odborníky, kteří dokáží poradit, ať už se ptá kdokoli.

„Uvítáme každého a o všechny bude postaráno se stejnou péčí. Ať už by šlo o retailového zákazníka, nebo o majitele firmy, který k nám přišel koupit padesát nebo víc vozidel,“ ubezpečil mě Marek Batelka.

A o co mají návštěvníci největší zájem? Soudě podle čekací doby je to nejnovější generace Superbu. Není divu, vždyť liftback se prodává teprve od června loňského roku, combi verze dokonce až od září 2015.

Superb se prezentuje jako ideální manažerský vůz pro úspěšné lidi. S tím, jak rostli od devadesátých let do dneška čeští podnikatelé a šéfové firem, tak se jim dokonale přizpůsobil i jejich automobil. Vlajková loď mladoboleslavské automobilky je dnes největší, nejsilnější a nejluxusnější vozidlo, které kdy Škoda Auto vyrobila.

„Třetí generace Superbu narostla do šířky i délky, působí lépe opticky a především hodnotněji,“ konstatoval Petr Fabera. Můžete ho mít s náhonem na dvě i čtyři kola, se šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou DSG, s motory od 1,4 do 2 litrů a výkonu až 284 koní. Superb také píše novou kapitolu v oblasti bezpečnosti a pohodlí. Má veškerou výbavu, kterou dnešní automobily nabízejí. „Úžasně funguje adaptivní podvozek, který umožňuje nastavit úroveň pérování. A ještě výš posouvá i řada zdánlivých drobností, například volitelné ambientní osvětlení interiéru v sedmi barvách, větší a přehlednější displej nebo virtuální pedál, který umožňuje zavírat a otvírat kufr nohou,“ uvedl Petr Fabera.

Škoda je nejoblíbenější značkou českých řidičů. Tvoří rovněž největší část firemních flotil. Proto také v autosalonu NH Car připravují fleetové centrum. Třetí generace Superbu tvoří v modelové řadě Škoda skutečnou korunu té nejvyšší užitné a estetické hodnoty.

text a foto Pavel Kačer