Odvážná vize budoucnosti intimních zážitků

Již několikátým rokem je v centru Prahy otevřena pobočka privátu Naughty Harbor, který se může pochlubit netradičními zaměstnankyněmi se špetkou exotiky. Díky osobní zálibě k robotice vedla původní myšlenka k nevěstinci s roboty, ale vizionářská povaha mladého zakladatele podniku Patrika Dudy ho přiměla začít nejdříve u silikonových panen. V rozhovoru vám odhalíme, co ho vedlo k realizaci tohoto jedinečného konceptu a v čem vidí potenciál podniku jako místa pro ty, kteří hledají odlišný zážitek od těch běžných.

Svou podnikatelskou kariéru zahájil Patrik Duda jako finanční poradce. Ve svých 21 letech začal přemýšlet o vlastním businessu, což ho dovedlo k vykupování bytů na Ústecku a o dva roky později se zastavil až u počtu 34 bytů. Jeho schopnost vystavět podnikání na náhodných nápadech, v nichž jiní nevidí jasný cíl, mu umožnila rozjet nové projekty, kam patří i unikátní koncept Naughty Harbor v Praze, který dodnes vlastní a provozuje. Jde o netradiční nevěstinec se silikonovými pannami propojený s virtuální realitou, která ztělesňuje tvary ženského ideálu s jasným cílem naplnit sexuální fantazie zákazníků. Patrik Duda se rád učí novým věcem a umí objevovat neobsazený prostor na trhu. To ho přimělo k založení společnosti s hutním materiálem Atreon, která úspěšně prosperuje. Ve volném čase rád sportuje nebo prohlubuje svou skrytou vášeň k biotechnologiím.

Co vás inspirovalo k vytvoření Naughty Harbor? Jak vznikla myšlenka na tento unikátní koncept?

Byla to souhra náhod, nicméně v principu jsem především věřil, že něco takového má dlouhodobý potenciál a dříve či později to bude běžná věc. Myslím, že málokdo by dokázal popřít pravděpodobnost, že jednoho dne budou roboti natolik vyspělí, aby mohli být i našimi partnery. Jen pouze nevím, jak dlouho to potrvá, ale sázím na to a chci přispět k tomu, aby tato varianta byla jednoho dne běžnou věcí a řešila problémy některých lidí.

Proč jste se rozhodl právě pro kombinaci nevěstince se silikonovými pannami? Jaký byl váš záměr při vytváření tohoto neobvyklého prostoru?

Původní myšlenka byla postavena na nevěstinci s roboty. Po uvážení jsme se ale rozhodli, že tento směr ještě odložíme a začneme se silikonovými pannami, které jsou dostupnější a není takové riziko, že se rozbijí. E-shop jsme vlastně původně ani dělat nechtěli, ale poměrně rychle jsme zjistili, že by to byla velká škoda a kombinace se přímo nabízela. Dnes víme, že to byl správný krok.

Potýkáte se s předsudky nebo tabu spojenými s provozováním prostoru s robotickými pannami? Jak s těmito situacemi pracujete?

Naprosto minimálně, většina lidí, se kterými se o tom bavím, jsou z toho spíš nadšení. Zcela určitě je část z nich, pro které ta služba není a nevyužili by ji, i tak to ale všichni hodnotí velmi kladně a vyloženě negativní reakce napočítám na prstech jedné ruky. To neznamená, že to někteří lidé nekritizují, ale osobně se s tím nesetkávám. Vlastně mi někdy přijde, že tímto tématem nechtěně beru pozornost jiným, když jsme například na nějakých akcích s více lidmi. Často se v povídání právě o tom dokážeme zastavit na dlouhou dobu.

V čem vidíte potenciál Naughty Harbor jako místa pro lidi, kteří hledají odlišný zážitek?

Myslím, že z pohledu sexuálních zážitků bez druhého partnera je asi málo, co by dokázalo být odlišnějším či nevšednějším zážitkem. Rozhodně tak služba nabízí mimo jiné zážitek, který skutečně nikde jinde člověk nezažije. Nechci tím nafukovat, jak skvělé to je. To už musí každý posoudit sám, ale hodnocení zákazníků jsou až na výjimky vždy pozitivní.

Setkal jste se někdy s kritikou na vaše podnikání? Jak jste případně reagoval?

Každý úspěch potřebuje své odpůrce, takže ano. Osobně velmi výjimečně, ale když se chci někdy pobavit, tak si přečtu komentáře k některým článkům.

Plánujete do budoucna kampaně nebo hromadné akce, které by mohly změnit pohled veřejnosti na vaše podnikání k lepšímu?

Poměrně pravidelně se účastníme různých přednášek na tematických konferencích. Snažíme se prezentovat i v odborné skupině, takže například ani přednášky na lékařských konferencích nejsou výjimkou.

Máte vizi, jak by Naughty Harbor mohl přispět k rozvoji moderního pohledu na intimní zážitky?

Rozhodně jsme pro typy zákazníků, kteří nechtějí zažívat stereotyp v sexuálním životě, ale zároveň nechtějí být nevěrní svým partnerům. Současně nabízíme alternativu sexuálních služeb bez rizika pohlavně přenosných chorob. Pokud se mi povede tuto představu a cíl dostat mezi širší veřejnost, budu spokojený. Myslím, že toto řeší velký problém, který se možná jenom nekomentujeme tak moc nahlas, ale každý z nás je jenom člověk… A uspokojit sexuální potřeby je úplně normální záležitost.

ptala se Kalina Slavova