Na slavnostním zahájení 3. ročníku MAKRO Czech Gastro Festu, konaném v pražském O2 universu, byl dnes šéfkuchař Zdeněk Pohlreich oceněn Cenou za celoživotní přínos české gastronomii. Toto prestižní ocenění mu předal prezident festivalu a generální ředitel makro ČR, Jiří Nehasil, jako uznání za jeho mnohaletou práci v oblasti vzdělávání a propagace kvality české kuchyně napříč regiony České republiky. Celý příspěvek
Češi investují do hokejových zážitků: Před světovým šampionátem rostou prodeje televizí o desetinu
V českých domácnostech vrcholí přípravy na nadcházející mistrovství světa v ledním hokeji. Podle statistik maloobchodního prodejce elektroniky DATART v týdnech před zahájením šampionátů pravidelně rostou prodeje televizí v průměru o 10 %, a jinak tomu není ani v letošním roce. Důvodem je snaha fanoušků zajistit si co nejlepší zážitek ze sledování zápasů v pohodlí domova. Zájem o český národní sport DATART podporuje nejen širokou nabídkou elektroniky, ale také jako hlavní partner Českého hokeje.
S blížícím se startem hokejového mistrovství světa vrcholí přípravy nejen u hráčů, ale i u fanoušků. Právě hokejový šampionát se totiž v posledních letech stává příležitostí pro řadu z nich, aby si pořídili nové vybavení, a ještě více si tak zpříjemnili sportovní zážitek. Potvrzují to statistiky z prodejů maloobchodního prodejce elektroniky DATART, podle kterých v týdnech před začátkem hokejového šampionátu pravidelně stoupá zájem Čechů o nové televize – v průměru o 10 %.
„Češi jsou vášniví fanoušci a mnozí si chtějí domácí fandění užít na maximum. To často znamená pořízení nového, většího nebo kvalitnějšího zařízení, díky němuž se mohou stát součástí každého utkání. Kvalitní obraz a zvuk dnes dokážou vytvořit atmosféru téměř jako na stadionu. V posledních týdnech si tak – podobně jako v minulých letech – všímáme rostoucího zájmu nejen o televizory, ale i o projektory,“ říká Petra Psotková, tisková mluvčí DATARTu. „Podobný trend pozorujeme i při dalších významných sportovních událostech,“ dodává.
V obýváku i na ledě – DATART hlavním partnerem Českého hokeje
Kromě toho, že DATART pomáhá fanouškům užít si ten nejlepší hokejový zážitek doma u televizních obrazovek, se maloobchodní prodejce v letošním roce stal také hlavním partnerem Českého hokeje. Navázal tak na své dlouhodobé aktivity spojené s podporou sportovních a komunitních projektů v České republice.
„Hokej vnímáme jako silný symbol týmového ducha, odhodlání a sounáležitosti. Právě tyto hodnoty jsou blízké i nám – ať už jde o vztahy se zákazníky, zaměstnanci nebo komunitami, jejichž jsme součástí. Jsme proto hrdí, že můžeme stát po boku našich reprezentantů na cestě za úspěchem,“ říká Petra Psotková a dodává: „Chceme být aktivním partnerem, který nejen fandí, ale také pomáhá – ať už skrze podporu reprezentací, nebo tím, že fanouškům doma zprostředkujeme co nejlepší sportovní zážitek.“
DATART podporuje Český hokej naplno – od mužské a ženské reprezentace přes mládežnické výběry až po ty nejmenší, kteří si teprve poprvé oblékají hokejovou výstroj v rámci projektu „Pojď hrát hokej“. „Víme, že hokej není jen sport. Je to vášeň, týmový duch, a hlavně – to, co nás spojuje. Pro nás v DATARTu je hokej víc než reklama na dresu. Je způsob, jak být součástí něčeho většího. Chceme přiblížit hokej českým domácnostem, rozšířit fanouškovskou základnu a inspirovat ke zdravému životnímu stylu. Proto jsme letos u toho – jako hlavní partner, jako fanoušci, jako srdcaři,“ dodává Petra Psotková.
(tz)
U Kooperativy můžete získat dvojnásobné plnění při infarktu, tedy až milion korun navíc
Srdeční infarkt postihuje ročně okolo 13 tisíc lidí, obvykle starších padesáti let. Jak zjistil průzkum, který si Kooperativa nechala zpracovat u společnosti Ipsos, s infarktem myokardu má zkušenost 60 % Čechů. Celý příspěvek
Hledáte práci? První dojem z firmy je důležitý
Máte pozvánku na pohovor a poprvé vstupujete do firmy? Všímejte si atmosféry a detailů – jak vás vítají, jak spolu mluví zaměstnanci, co cítíte z prostředí. Vaše vlastní hodnoty se ozvou dřív, než si to stihnete rozmyslet. První vteřiny často řeknou víc než hodinový pohovor. Celý příspěvek
O 100 let později Citroën dál elektrizuje svět
V červenci 1925 André Citroën poprvé rozsvítil Eiffelovu věž, a tím zelektrizoval Paříž i celý svět. Dnes jsou inovace značky Citroën více než kdy jindy elektrické a propojené s každodenním životem. Značka zavádí jednoduchá a cenově dostupná řešení obnovující přístup k zodpovědné mobilitě, jako je nový model Ami, C3 nebo aplikace e-ROUTES.
U příležitosti stého výročí osvětlení Eiffelovy věže Citroën potvrzuje svou ambici být hlavním hráčem v energetické transformaci a pokračuje v představování novinek, které odstraňují překážky elektrifikace ku prospěchu všech. Celý příspěvek
Vážíme si každého zákazníka a v B2B spolupráci hledáme hlubší smysl
Kvalitní produkt je základem úspěchu stejně tak jako perfektní zákaznický servis. Tím se řídí i autorizovaný prodejce a servis Toyota Dolák pod vedením majitele Milana Doláka mladšího, který je synem jednoho ze zakladatelů. Jeho firmě se tento proklientský přístup vyplácí natolik, že za posledních 20 let se obrat zvýšil téměř patnáctkrát. Velký důraz ale klade i na B2B spolupráce s přesahem a podporu regionů, ve kterých působí. Celý příspěvek
Češi během květnových svátků investují do cestování, počet zájezdů vzrostl o pětinu
Květnové státní svátky představují významný impuls pro cestovní ruch. Podle aktuálních statistik největšího prodejce online zájezdů v tuzemsku, cestovní agentury Invia, se počet klientů, kteří si na období 1.–8. května rezervovali dovolenou, meziročně zvýšil o 20 %. Češi tradičně preferují týdenní pobyty u moře v Egyptě (33 %), Turecku (19 %) a Tunisku (8 %), roste však také poptávka po eurovíkendech v evropských metropolích. Nejvíce cestujících tvoří páry, které využívají prodlouženého volna k odpočinku mimo hlavní turistickou sezónu. Celý příspěvek
Tradice 1894 zušlechtěná současností
Průčelí domu na adrese Kouřimská 10 v Kolíně vás zaujme ihned. Chcete vstoupit, podívat se, prohlédnout si, co je uvnitř. Když zamíříte do prodejny porcelánu, skla a interiérových doplňků, nebudete vědět, co koupit dříve. Ať jen tak pro potěšení, nebo jako krásný dárek pro kolegu, kamarádku, babičku. Pak můžete zamířit do bistra nebo kavárny. Každá „jednotka“ má své kouzlo. Zmámí vás nejen útulný a osobitý interiér, ale také vitrína s nádhernými čerstvými zákusky a dorty. Prostě chcete zůstat. Podnik nazvaný Tradice 1894 žije současností, i když k dnešku promlouvá stejnými principy jako pradědeček, původní zakladatel: poctivou prací, nápady, kvalitou, precizní službou zákazníkovi. Celý příspěvek
Udržitelný úklid: jak využít dešťovou vodu nejen v období sucha
Ať už se jedná o špinavý zahradní nábytek, blátem pokrytá kola nebo mechem obrostlé terasové dlaždice – venku se špína hromadí rychleji, než ji stačíte odstranit. Květináče si časem vytvoří nevzhlednou patinu a půda či zbytky rostlin ulpívající na zahradním nářadí mohou způsobit dlouhodobé škody. Při čištění jsou vysokotlaké nebo středotlaké čističe účinnou alternativou k postřiku zahradní hadicí – a navíc šetří vodu. Celý příspěvek
Co s firmou na sklonku profesního života?
Rozhodnutí, které určuje budoucnost nejen firmy
Každý podnik má svůj příběh. Některé firmy se stanou ikonami, které přetrvají staletí, jiné se promění, předají novému vedení nebo dospějí ke svému přirozenému konci. Pro majitele firem jednoho dne nastane okamžik, kdy si kladou otázku: co bude dál? Přenechat firmu dětem, najít výkonného ředitele, nebo ji prodat? A má firma vůbec žít dál? Celý příspěvek
Už nestačí mít jen kvalitní produkty za dobré ceny
Saláty, petrželka, muškáty, sazenice rajčat a papriky, květináče, pracovní rukavice, konve na zalévání, hnojiva… Na co si jen vzpomenete, to okamžitě potřebujete, jelikož musíte včas zasít, zasadit, zalít, dodat živiny… Už dávno neplatí, že co Čech, to muzikant, ale spíš to, že co Čech, to zahrádkář nebo kutil. Jaro nám vlévá energii do žil, probouzí naši činorodost. Přináší i nové příležitosti k pořízení všeho, co naše koníčky zpříjemní a usnadní. Proto například BAUHAUS rozšířil možnosti doručení a zákazníci si nyní mohou své objednávky vyzvednout na více než 15 000 výdejních místech po celé České republice. Novinka je výsledkem spolupráce se Zásilkovnou a PPL Smart a znamená výrazné zjednodušení a zpřístupnění online nakupování v e-shopu BAUHAUS, který byl spuštěn v lednu 2022. Zavedení této služby bylo součástí dlouhodobého úsilí o vylepšování zákaznického komfortu a přináší větší flexibilitu při doručování. Celý příspěvek
Oslovil už několik generací, jednoduše funguje
Pangamin je mým velkým společníkem. Neuvádím to proto, abych si firmu RAPETO a.s., která ho vyrábí a značku rozvíjí, naklonila. Ale už dávno jsem si na Pangamin zvykla a zařadila jeho polykání do mých denních ženských rituálů, protože mu věřím a nikdy mi nic zlého neprovedl. Moje intuice mne vede k tvrzení, že určitě přispívá k lidské dlouhověkosti, a tak se v jeho společnosti těším na svých, odhadem, 110 let. Věřím, že mi i v tomto úctyhodném věku budou známí říkat, Evo, ty jsi pořád stejná,
ty se vůbec neměníš… Majitelem společnosti RAPETO je Radek Sajvera. Rozhovorů s ním jsme zveřejnili již několik, určitě jste si všimli. A pokračujeme. O čem jsou odpovědi odborníka tentokrát, si přečtěte v následujících řádcích: Celý příspěvek
Elektrický Peugeot E-208 už potřetí zvýšil dojezd
Zdá se, že zatímco se dříve se zavedením technologické inovace čekalo na facelift, dnes se auta vylepšují takřka neustále. Příkladem je Peugeot E-208, který už potřetí v rámci současné generace navýšil dojezd. Dostal se na více než referenčních 433 kilometrů na jedno nabití, čímž si upevnil svou pozici lídra evropského trhu malých elektromobilů. Celý příspěvek
Proč Bernard nevaří zelené pivo
Rodinný pivovar Bernard letošní jaro vítá lehkým, voňavým ležákem. „Jarní speciál jsme uvařili ze čtyř druhů sladu, českého, bavorského, karamelového a pšeničného. A použili jsme několik druhů tuzemských i zahraničních chmelů. Uvařili jsme dobré, lehké a osvěžující pivo,“ představil speciál pro jarní a velikonoční trh Josef Vávra, vrchní sládek a generální ředitel pivovaru. Celý příspěvek
Začali jsme knížkami pro pacienty a už nám to tak nějak zůstalo
Nejprve spolu s kolegou založil ajťáckou firmu T-SOFT a.s. Byla to doba šťastných devadesátek, plná nadšení a hledání nových cest, průkopnických řešení. Těch chtěla T-SOFT přinášet zákazníkům co nejvíce. Jeden hlavní obor však přestal stačit. Potenciál chuti dělat věci jinak, než je obvyklé, přerostl hranice IT. Také se přidala jedna složitá osobní zkušenost, která odstartovala přesvědčení, že snažit se překonávat těžké životní okamžiky vždy stojí za to. A zrodila se Nadace T-SOFT ETERNITY, která vytvořila půdu k nacházení dalších průsečíků energie, možností a konání dobrých skutků. Iniciátorem byl Ing. Michal Vaněček, Ph.D., MBA, dnešní předseda správní rady nadace. Za jeho asistence se zrodilo mnoho krásných publikací, cédéček, audioknih, projektů. Celý příspěvek