Hanácká vodka s mladistvým espritem

hanacka-vodka-3dHanácká vodka, jedna z vlajkových lodí likérky GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilleries (GSD), mění kompletní design. Nově chce druhá největší likérka v Česku tímto destilátem oslovit také mladší generaci. GSD podpoří Hanáckou vodku televizními spoty, on-line i rádiem. V příštím roce pak také chystá akce v gastro zařízeních.

Lucie Mrázková, manažerka značky: „Chceme s Hanáckou vodkou nově oslovit mladší generaci. To je hlavním důvodem, proč jsme po dlouhých a náročných výzkumech přistoupili ke kompletní změně designu. Posouváme Hanáckou vodku více od tradiční a konzervativní směrem k zábavnější a radostnější. Zároveň stále patří mezi naše klíčové zákazníky tradiční konzumenti Hanácké vodky.“

Tradiční černou barvu střídá u Hanácké vodky azurová barva doplněná o „party“ ilustrace. „Etiketa je také doplněna o slogan „pure spirit“, který pro sociální sítě využíváme jako hashtag,“ uvedla Lucie Mrázková.

V současné době běží v hlavních vysílacích časech v celoplošných televizích dva půlminutové spoty. Později GSD nasadí další dva. „Vzhledem k naší cílové skupině je velmi důležitým kanálem on-line, který je zároveň kanálem integračním,“doplnila Lucie Mrázková.

Za vytvořením komunikačního konceptu, který je využit primárně v televizních spotech a v on-line komunikaci, stojí agentura Comtech. Spoty točila produkce BoogieFilms pod vedením mladého režiséra Maxa Turka. Nový design vodky připravila slovenská agentura Blue Space, která stála i za původní podobou designu Hanácké vodky.

Hanácká vodka je jednou ze tří vlajkových lodí druhé největší likérky v Česku, společnosti GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilleries. Zbylými dvěma jsou Stará myslivecká a Blend42 vodka.

O GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilleries:

GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilleries a.s. je přímým nástupcem českých likérek GRANETTE a Starorežná Prostějov. Navazuje na více než 500 let dlouhou a bohatou tradici obou předních českých tradičních výrobců lihovin. Objemem výroby 120 tisíc hektolitrů alkoholických nápojů ročně je druhou největším výrobcem lihovin v České republice, zároveň je největším ryze českým výrobcem lihovin na českém trhu. Do výrobního portfolia firmy patří více než stovka produktů. Mezi nejznámější značky patří Stará myslivecká, Blend 42 vodka či Hanácká vodka. Své značky firma také úspěšně vyváží. S produkty pocházejícími z výrobních linek GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilleries se zákazníci mohou setkat v dalších dvaceti zemích pěti světových kontinentů. Na domácím trhu pak firma také distribuuje značky Pushkin, Berentzen, Garrone či Appleton Estate a další.

(tz)