Nitro Cold Brew nově v Tchibo

Tchibo jako první kavárenský řetězec v České a Slovenské republice zahajuje prodej netradičně přiTchibzpravované kávy Nitro Cold Brew. Tato delikátní káva je extrahovaná za studena až 20 hodin a nyní nově podávaná přes speciální kávovou „pípu“, která ji jemně obohatí dusíkem. Ten kávu nakypří, mikroskopické bublinky ještě více zjemní její texturu, vytvoří bohatou pěnu a pro kávu unikátní lavinový efekt, spojovaný dosud spíše s oblastí tmavých piv. Kávovou novinku mohou zákazníci ochutnat ve třech obchodech Tchibo – již ode dneška v OC Chodov Praha 4 a od příštího týdne rovněž v Brně v obchodě na Masarykově ulici a v Avion Shopping Park Bratislava.

Společnost Tchibo již od loňského podzimu nabízela v pražské Metropoli Zličín za studena připravovanou kávu Cold Brew a jelikož o ní byl zájem, je nyní dostupná ve většině jejich obchodů. Káva Cold Brew není na rozdíl od běžné přípravy kávy vystavena působení vysoké teploty a velkému tlaku. Vzniká několikahodinovým macerováním čerstvě namleté kávy studenou vodou. Díky této speciální připravě si káva ponechává jedinečnou charakteristiku, uvolňuje více aroma a naopak méně kofeinu a hořkosti, je svěží s nádechem jemných ovocných a květinových tónů. Novinka Nitro Cold Brew je servírovaná přes speciální kávovou „pípu“, čímž se jemně obohatí dusíkem, který kávu nakypří, mikroskopické bublinky zjemní její texturu, vytvoří bohatou pěnu a lavinový efekt s lahodnou krémovou tečkou nakonec.

Jiný zážitek z kávy

„Po úspěšném uvedení kávy Cold Brew v našich obchodech Tchibo v České a Slovenské republice uvádíme nově i její Nitro verzi. Samotné Cold Brew je již velmi delikátní varianta kávy s jemnými tóny, s efektem Nitro však jde o úplně nový zážitek ve spojení s kávou – nejen vizuální, ale především chuťový. Věřím, že novinkou potěšíme všechny kávové nadšence, současné i budoucí. Naší dlouhodobou strategií je přinášet nabídku kávy pro nejširší spektrum zákazníků podle jejich preferovaného chuťového profilu, způsobu přípravy kávy a také pro všechny věkové skupiny, a to i mladé spotřebitele, kteří s konzumací kávy teprve začínají. Nitro Cold Brew je dalším přirozeným krokem v našem byznisu. Jsme hrdí, že nápoj představujeme na českém a slovenském trhu jako první v rámci celoevropského měřítka naší společnosti,“ komentuje novinku Michaela Pokorná, Category Manager Food, společnosti Tchibo Praha.

Základ nápoje Cold Brew připravují přímo v obchodech Tchibo vyškolení baristé z prémiové kávy Tchibo Privat Kaffee African Blue. V uvedených obchodech v Praze a Brně navíc zákazníci na kávovém baru nově uvidí i pípu nutnou pro servírování Nitro Cold Brew. Mohou se tak na vlastní oči přesvědčit o lavinovém efektu tohoto typu kávy. Nápoj se podává ve speciálních sklenicích jako Nitro Cold Brew Café, bez mléka, za cenu 54 Kč a jako Nitro Cold Brew Latté, s mlékem, za cenu 69 Kč.

O firmě

Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě a je vedoucí firmou na trhu pražené kávy na mnoha evropských trzích včetně České republiky. V ČR také zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení a je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen Tchibo, internetový obchod a síť prodejních míst ve vybraných prodejnách obchodních řetězců.

Společnost byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má své ústředí. V České republice působí prostřednictvím Tchibo Praha, spol. s r.o. od roku 1991 v segmentu pražené a instantní kávy a jednoporcových kávových systémů pod známými značkami Tchibo, Jihlavanka a Davidoff Café. Od roku 2004 rozvíjí Tchibo Praha na českém trhu obchodní činnost zaměřenou na prodej spotřebního zboží. Od počátku roku 2014 nabízí prostřednictvím svého e-shopu také služby cestovního ruchu.

Společnost Tchibo podniká odpovědně. Dlouhodobě se angažuje v mnoha projektech zaměřených na trvale udržitelnou produkci kávy, bavlny či dřeva i zajištění odpovídajících pracovních a životních podmínek malopěstitelů a pracovníků v továrnách. Aktivně pomáhá řešit otázky jako globální oteplování, ohleduplné hospodaření s vodou, půdou, energiemi i zdroji, nakládání s odpadem či zachování biodiverzity. Zapojuje se do činnosti mnoha místních komunit.

(tz)