OneMenu.cz spojuje síly se Sodexo

Největší poskytovatel benefitů na českém trhu, společnost Sodexo Benefity, opět rozšiřuje portfolio svých služeb spojených se stravenkovou kartou. Nově s ní lze využívat služeb online objednávkového systému OneMenu.cz od společnosti Storyous.
„Restaurace jsou pro nás zásadními partnery, a proto se celý covidový rok snažíme přicházet s programy a inovacemi na jejich podporu,“ říká Daniel Čapek, generální ředitel společnosti Sodexo Benefity, a připomíná například program Peníze zpět, který motivuje uživatele stravenkové karty k útratám v restauracích.
Nyní Sodexo spojilo síly s objednávkovým systémem OneMenu.cz, který si zakládá zejména na férovosti vůči restauracím. „Služba OneMenu.cz zde funguje už od jarní vlny epidemie jako online objednání z výdejního okénka. Od podzimu pak nabízíme i možnost rozvozu,“ popisuje Igor Třeslín, ředitel společnosti Storyous, která platformu provozuje. „Díky službě OneMenu.cz si můžete objednat u vybraných restaurací a kaváren z celé České republiky,“ dodává.

Celý postup je velmi jednoduchý a kompletně jej odbavíte ze svého Sodexo Osobního účtu na www.sodexo-ucet.cz. V nabídce „Kde nakupovat“ zvolíte platební metodu OneMenu, dalším klikem se dostanete na vybranou provozovnu, objednáte a následně zvolíte „Platit pomocí Sodexo“.

„Objednávat můžete také přímo na OneMenu.cz a všude můžete zaplatit svou běžnou platební kartou. Tam kde zaplatíte i tou stravenkovou, tuto možnost uvidíte při placení,“ připomíná Tereza Knířová ze Sodexo Benefity a dodává: „Pak už jen stačí počkat na kurýra anebo si udělat příjemnou procházku k výdejnímu okénku a vychutnat si jídlo ze své oblíbené restaurace.“

Sodexo Benefity a pomoc gastro sektoru

Spolupráce s OneMenu.cz je dalším z řady projektů, kterými se společnost Sodexo Benefity už od první covidové vlny snaží pomoci restauracím, jež jsou jedním z nejvíce postižených sektorů. „Během léta, kdy mohly mít otevřeno bez omezení, jsme spustili záchranný finanční program půjček ve formě zálohy a to až do výše 80 procent částky, kterou jsme v posledních měsících ,normálníhoʽ provozu průměrně propláceli ve stravenkách,“ uvádí Daniel Čapek.

Pokračuje i již zmiňovaný program Peníze zpět, jenž má k využívání restauračních služeb motivovat držitele stravenkových karet. Z útraty v restauracích a u dalších vybraných partnerů totiž získají uživatelé až 15 % zpět.

(tz)