Svijany představují letošní velikonoční design

Na letošní Velikonoce Svijany připravily opět limitovanou sérii svátečních obalů, které potěší nejen sběratele, ale i běžné zákazníky. Minimalistický sváteční design z dílny dvorního svijanského návrháře Jakuba Růžičky využívá tradičních grafických motivů evokujících svátky jara v různých barevných řadách.

Sezónní edice půllitrových plechovek nepasterovaného svijanského piva s motivem svátků jara pivovar hodlá vyrobit více než jeden milion kusů. Velikonoční plechovky budou po omezenou dobu k dostání v běžné maloobchodní síti, stejně jako lahvové pivo s velikonočními etiketami.

V prodeji je již také originální velikonoční šestipack půllitrových plechovek s nepasterovaným pivem. Balení TopClip obsahuje šest půllitrových plechovek Svijanského Mázu 11 % ve velikonočním designu a je k dostání v pivovarské prodejně a na e-shopu pivovaru.

Další velikonoční balení – již osvědčený velikonoční multipack s osmi půllitrovými lahvemi nejprodávanějšího svijanského piva, Svijanského Mázu 11 % – na zákazníky čeká například v řetězcích Billa, Globus, Tesco a Makro. Ve stejných prodejnách mohou nakupovat také letošní velikonoční edici oblíbeného dvoulitrového balení piva Plechovek pro chlapy.

Všechna velikonoční balení a celý široký sortiment pivovaru nabízí pivovarská prodejna v blízkosti pivovaru. S výjimkou lahvového piva lze pro nákup využít i e-shop pivovaru.

Dlouholetá tradice, letos ponovu

Pivovar Svijany dlouhá léta dodržuje tradici sezónních balení piva pro vánoční a velikonoční trh. „Za tu dobu je to už slušná řada různých nápaditých designů, které vydají na samostatnou sbírku. Letošní velikonoční grafika je jiná v tom, že koresponduje s novým, moderním vzhledem obalů svijanského piva, který jsme představili teprve loni v červnu,“ řekl ředitel Pivovaru Svijany Roman Havlík. „Je přehlednější, graficky čistší a dobře odráží skutečnost, že Svijany nejsou běžné průmyslové pivo, ale že jsou výsledkem poctivé, řemeslné pivovarské práce. Věřím, že se bude všem našim fanouškům a milovníkům svijanského piva líbit.“
www.eshop.svijany.cz

Pivovar Svijany
Pivovar ve Svijanech byl založen v roce 1564 a je tak jedním z nejstarších českých pivovarů vůbec. Jeho novodobá historie se datuje od poslední změny vlastnického uspořádání v roce 1998, kdy se novým vlastníkem upadajícího pivovaru s výstavem 30 tisíc hektolitrů stala ryze česká společnost Pivovar Svijany, s. r. o., (po roce 2005 Pivovar Svijany, a. s.). Od té doby pivovar zněkolikanásobil výstav a stal se jednou z nejoblíbenějších značek tradičního českého piva. Loni pivovar uvařil celkem 685 290 hektolitrů piva. Pivovar Svijany si zakládá na tradičním výrobním postupu tzv. dvourmutovém způsobu vaření, kvašení v otevřených kádích a dlouhodobém zrání piva v ležáckých sklepích. Pro výrobu bohatého sortimentu sedmnácti převážně nepasterizovaných piv používá většinou humnový slad z malých českých a moravských nezávislých sladoven, vodu z vlastních studní a žatecký poloraný červeňák z vlastních chmelnic. Do svého rozvoje Pivovar Svijany v uplynulých letech investoval přes 900 milionů Kč, naposledy do nové stáčírny plechovek za 100 milionů Kč. Významně také investoval do odkupu chátrajícího svijanského zámku od soukromého vlastníka a jeho rekonstrukce. Zámek Svijany byl odjakživa součástí pivovaru, proto byl v roce 2016 znovu otevřen veřejnosti, která může kromě prohlídky zámeckých prostor absolvovat i exkurzi v samotném pivovaru Svijany a poznat tradiční výrobu českého piva na vlastní oči.

www.pivovarsvijany.cz
www.facebook.com/svijany
www.instagram.com/pivovarsvijany/

(tz)