Stylový večer značky Manner ve sladké růžové

493_Pausenschnitte_Cacao_4erByl to mejdan, jak se patří, veselá i důstojná oslava, na niž bude nejen Aleš Aldo Koláček, obchodní a marketingový ředitel pro CZ & SK společnosti Manner s.r.o., dlouho vzpomínat. Sešlo se mnoho jeho přátel, příznivců značky, osobností z businessu. Přestože byl hlavním protagonistou večera, pro každého měl čas, srdečné slovo a úsměv, a to se počítá. Hosté se bavili, ochutnávali sladké dobrotky, dámy posléze odcházely s kyticí růží. Byl to stylový večer, který k narozeninám patří. Plný nápadů, pohody, smíchu. Také Praha se totiž zapojila do oslav výročí 125 let značky Manner. Uznávanou rakouskou firmu přišla 4. března podpořit řada osobností ze světa gastronomie, obchodu i show businessu. V Občanské plovárně vystoupili mezi jinými i Michal David, 5Angels, Femme2Fatale a mnoho dalších.

777722_7Josef Manner při zakládání svého obchodu se sladkostmi zřejmě vůbec netušil, že o 125 let později budou růžové oplatky Neapolitaner stále patřit mezi nejoblíbenější v sortimentu. Obchod a výroba byly založeny v roce 1890 na náměstí svatého Štěpána ve Vídni. Dnes jsou výrobky Manner vyváženy do více než 50 zemí celého světa. „Čokoláda pro všechny, to bylo motto dědečka Josefa Mannera I., když připravoval strategii. Kvalita a nejlepší ingredience byly jeho nejvyšší prioritou, a to se nezměnilo ani po 125 letech. Do dnešního dne si Manner zakládá na nejvyšší kvalitě svých sladkostí, které jsou vyráběny podle originálních rakouských receptur s použitím těch nejlepších surovin,“ uvedl předseda dozorčí rady Dr. Carl Manner k začátkům svého předka. „Pro společnost Manner pracuji od vzniku pobočky v České republice od roku 2009, ale spolupracoval jsem již dříve jako ředitel firmy, která značku v minulosti zastupovala, a to někdy od ro- ku 1996,“ uvedl Aleš Aldo Koláček. „Spolupráce si vážím nejen díky kvalitě výrobků, kterou firma přísně dodržuje, ale také pro rodinnou atmosféru a přátelskost, ve které pracujeme. V nové kampani při příležitosti výročí promítáme úspěšné spojení tradice a modernosti. Manner Továrník, který se již pár let etabluje jako reklamní postava Manner, nás provází historií společnosti a probouzí vzpomínky z dětství. Tato kampaň bude doplněna jubilejním motivem. Bude zobrazen na všech oplatcích a vaflích z tradičního domu,“ doplnil Aleš Aldo Koláček. Pro fanoušky Manner jsou přichystány v tomto slavnostním roce jubilejní dózy, které zákazník obdrží zdarma k vybraným výrobkům ve speciálních akcích. Fanoušci mají možnost si v období promo akcí splnit své osobní „Manner růžové sny“. Dále je jako poděkování příznivcům značky připravena letní Manner Tour 2015, která bude mít 125 zastávek po celé Evropě. s využitím tiskových informací připravila Eva Brixi