Praha společně s Českou republikou mají ambici a velký potenciál stát se lídrem na poli umělé inteligence. Společnému cíli se zástupci hlavního města i státu intenzivně věnují. V úterý 3. prosince tak Hlavní město Praha uspořádalo v Pražském domě v Bruselu diskuzi, jejíž tématem byla role měst a regionů v evropském ekosystému umělé inteligence. Spoluorganizátory byly Ministerstvo průmyslu a obchodu a Stálé zastoupení ČR při EU. Debaty se zúčastnili primátor hl. m. Prahy Zdeněk Hřib, viceprezidentka Evropské komise Věra Jourová a vicepremiér a ministr průmyslu a obchodu ČR Karel Havlíček. Jedním z klíčových cílů je pro všechny zúčastněné vybudovat Evropské centrum excelence a přilákat do Prahy světové vědce. Celý příspěvek
AURES Holdings mezi 100 nejlepšími
Provozovatel značek AAA AUTO a Mototechna postoupil v rámci nejlepší padesátky o osm příček výše s ročními tržbami 17,2 miliard korun. Společnost AURES Holdings, která provozuje síť autocenter AAA AUTO a Mototechna, se do soutěže „Českých 100 nejlepších“, jejímž cílem je v celonárodním měřítku ocenit první stovku nejúspěšnějších českých firem, probojovala již počtvrté.
Nejlepší instalatéři jsou z pražského Jarova
V rámci 24. ročníku výstavy Schola Pragensis proběhlo finále celorepublikové soutěže studentů oboru instalatér. Tu už od roku 1998 pravidelně pořádá Cech instalatérů. Vítězem se letos opět stali studenti Střední odborné školy Jarov. Celý příspěvek
Směnárna budoucnosti
Mezi turisty je stále oblíbená platba hotovostí, díky níž mají přehled, kolik utratí. Proto velmi často využívají směnárny. Standardní proces, kdy turista přijde s hotovostí ve vlastní měně a vymění jí za měnu dané země, by mohl být výrazně jednodušší. Celý příspěvek
Ze zábavy se stává profesní trénink
Letecké a závodní simulátory, byly původně konstruovány především pro zábavu široké veřejnosti. Během posledních tří let se, i díky vývoji moderních technologií, dostávají do hledáčku profesionálních pilotů a závodníků. Důvodem zvyšující se popularity není jen samotný zážitek, ale především unikátní možnost sofistikované přípravy na pilotní zkoušky, automobilové závody, průběžné absolvování kondičních hodin nebo příprava k přechodu na jiný typ letadla či nový závodní stroj. Celý příspěvek
MODESK poprvé součástí největší přehlídky Designblok 2019 v Praze
MODESK, český výrobce designových, výškově nastavitelných stolů se ve dnech 17. – 20. října 2019 zúčastnil Designbloku – největší přehlídky designu a módy ve střední Evropě. V prostorách holešovického výstaviště v Praze uvedl své výrobky na český trh. Společnost MODESK na základě svého průzkumu zjistila, že o její specifické výrobky a instalaci projevilo zájem přes 8 tisíc návštěvníků. Mimořádná návštěvnost a prestiž přehlídky motivovala firmu k další účasti na Designbloku v roce 2020. Celý příspěvek
Know-how: když to nejde jednou cestou, tak si najít jinou
Chlapi jsou často větší „bábovky“ než holky. O tom se přesvědčil ten, kdo prodává lidem křupavé červíky jako delikatesu k pivu, vínu nebo jen tak, zakladatel firmy WormUp s.r.o. z Vamberka Libor Sloupenský. Celý příspěvek
Naučte se cizí jazyk v hypnóze
Na jazyky nemám „buňky“ a už jsem se s tím smířil. Ale možná, že jsem jen zvolil neúčinnou, i když běžně používanou, metodu výuky. Naději pro všechny, kteří mají stejný problém, dává naše podvědomí. Nevěříte? Specialista na procesy učení a hypnoterapeut Libor Činka vás přesvědčí. Celý příspěvek
Kniha pro váš marketing
Knihy jsme četli, čteme a budeme číst. Je to fenomén našeho duchovního světa, je to klíč k našim vědomostem, poznání, rozptýlení, poučení, zdroj nových myšlenek i optimizmu. Pěkná knížka se však stává také stále častěji prvkem kultivovaného marketingu, její poslání a možnosti se rozšiřují. Jak k tomu přispívá největší nakladatelský dům v České republice Albatros Media a.s.? O tom jsem hovořila s obchodním a marketingovým ředitelem Josefem Žákem: Celý příspěvek
Pangamin je přírodní laboratoř
Už je to hodně dávno, co jsem si koupila první balení Pangaminu. Od té doby ho v různých obměnách konzumuji stále v umírněných dávkách a s přesvědčením, že je tento doplněk stravy pro mne docela příjemnou volbou stejně tak jako popíjení odvaru z kořene pampelišky nebo kvítků červeného jetele. Získala jsem k němu důvěru podobně jako k pojídání kadeřávku v zimě nebo domácí výrobě džemů z aronie, bezinek, špendlíků. Věřím tomu, že každý z nás má v jídelníčku své favority, v jejichž sílu doufá, ať už je to hořká čokoláda, sklenka červeného po večeři, nebo zvýšená konzumace krůtího masa při viróze. Pangamin vyrábí česká firma Rapeto. Co je principem Pangaminu, jsem se zeptala předsedy představenstva společnosti Rapeto Radka Sajvery: Celý příspěvek
Oblíbenost kroužků předčila naše očekávání
Stát se oblíbenou a vyhledávanou pochoutkou při posezení s přáteli, u pivečka či sklenky vína, na oslavě narozenin či firemním večírku, nebo během silvestrovských oslav, to se nepodaří jen tak nějaké potravině. Lákadel na stole bývá nespočet, patří to ke komfortu dnešní doby. Z čeho vybrat? Jak příjemně hřešit, pošmáknout si a nemít výčitky svědomí? To je asi na každém z nás. Důležité v ten okamžik je potěšit chuťové pohárky a být v pohodě. Celý příspěvek
V největší numismatické aukci se vydražily mince, medaile a bankovky za 150 milionů
Aukce téměř dvou tisíc kusů vzácných historických mincí, medailí a bankovek se uskutečnila v pátek a v sobotu 22. a 23. listopadu v pražském hotelu Mandarin Oriental. Dražba byla rozdělena do dvou částí podle období, ze kterých mince pochází. Celková hodnota vydražených mincí se v konečném součtu včetně aukční přirážky vyšplhala přes 150 milionů korun. Aukce, kterou pořádal numismatický aukční dům Macho & Chlapovič, se zúčastnili sběratelé z Evropy, Asie, Ameriky a dokonce i Afriky. Celý příspěvek
Důvěra a víra v sebe sama je cestou k úspěchu
Jak nastartovat firmu nebo jí dodat trochu energie a dynamiky? Nad tím si láme hlavu čas od času asi každý, kdo vstoupil do businessu. Někomu se podaří raketový start, ale posléze to není až tak růžové, jiný jde pomalu a opatrně, daří se mu, ale ani to nemusí být optimální. Co a kdy udělat? Na to se snaží autorům těchto otázek odpovědět Jan Theodor Kozumplík, podnikatel, který se snaží vnést do nitra firem a projektů vlastní pohled nezaujatého hráče. Jak zdůraznil, základem je důvěra: Celý příspěvek
Marketér roku už popatnácté
Česká marketingová společnost vyhlásila jubilejní PATNÁCTÝ ročník soutěže MARKETÉR ROKU za rok 2019. Vyhlášení této významné odborné i společenské události proběhlo v rámci odborného semináře REKLAMA DRAHÁ NEBO ÚČINNÁ, který pořádala Česká marketingová společnost spolu s Klubem učitelů marketingu a mediálním partnerem RADIOHOUSE v nevšedním prostředí Tančícího domu v Praze dne 20. 11. 2019.
Slavnostního aktu se za Českou marketingovou společnost zúčastnili prezidentka společnosti Jitka Vysekalová, viceprezident Tomáš David a další členové prezidia. Tradičně podpořil vyhlášení soutěže svým osobním sdělením prof. Philip Kotler, osobnost světového marketingu. Celý příspěvek
Nemoci srdce trápí téměř čtvrtinu klientů
Nemoci srdce jsou nejčastějšími zdravotními problémy i příčinou úmrtí na celém světě. Ročně jim podlehne téměř 18 milionů lidí. Statisíce pacientů s chorobami, které ohrožují srdce, má mezi svými pojištěnci i Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR) – bojuje s nimi téměř čtvrtina jejích klientů. A náklady na jejich léčbu jsou horentní. V loňském roce se přiblížily třem miliardám korun. Celý příspěvek