Cílem je vybudování centra umělé inteligence

Praha společně s Českou republikou mají ambici a velký potenciál stát se lídrem na poli umělé inteligence. Společnému cíli se zástupci hlavního města i státu intenzivně věnují. V úterý 3. prosince tak Hlavní město Praha uspořádalo v Pražském domě v Bruselu diskuzi, jejíž tématem byla role měst a regionů v evropském ekosystému umělé inteligence. Spoluorganizátory byly Ministerstvo průmyslu a obchodu a Stálé zastoupení ČR při EU. Debaty se zúčastnili primátor hl. m. Prahy Zdeněk Hřib, viceprezidentka Evropské komise Věra Jourová a vicepremiér a ministr průmyslu a obchodu ČR Karel Havlíček. Jedním z klíčových cílů je pro všechny zúčastněné vybudovat Evropské centrum excelence a přilákat do Prahy světové vědce. Celý příspěvek

AURES Holdings mezi 100 nejlepšími

Provozovatel značek AAA AUTO a Mototechna postoupil v rámci nejlepší padesátky o osm příček výše s ročními tržbami 17,2 miliard korun. Společnost AURES Holdings, která provozuje síť autocenter AAA AUTO a Mototechna, se do soutěže „Českých 100 nejlepších“, jejímž cílem je v celonárodním měřítku ocenit první stovku nejúspěšnějších českých firem, probojovala již počtvrté.

Celý příspěvek

Směnárna budoucnosti

Mezi turisty je stále oblíbená platba hotovostí, díky níž mají přehled, kolik utratí. Proto velmi často využívají směnárny. Standardní proces, kdy turista přijde s hotovostí ve vlastní měně a vymění jí za měnu dané země, by mohl být výrazně jednodušší. Celý příspěvek

Ze zábavy se stává profesní trénink

Letecké a závodní simulátory, byly původně konstruovány především pro zábavu široké veřejnosti. Během posledních tří let se, i díky vývoji moderních technologií, dostávají do hledáčku profesionálních pilotů a závodníků. Důvodem zvyšující se popularity není jen samotný zážitek, ale především unikátní možnost sofistikované přípravy na pilotní zkoušky, automobilové závody, průběžné absolvování kondičních hodin nebo příprava k přechodu na jiný typ letadla či nový závodní stroj. Celý příspěvek

MODESK poprvé součástí největší přehlídky Designblok 2019 v Praze

MODESK, český výrobce designových, výškově nastavitelných stolů se ve dnech 17. – 20. října 2019 zúčastnil Designbloku – největší přehlídky designu a módy ve střední Evropě. V prostorách holešovického výstaviště v Praze uvedl své výrobky na český trh. Společnost MODESK na základě svého průzkumu zjistila, že o její specifické výrobky a instalaci projevilo zájem přes 8 tisíc návštěvníků. Mimořádná návštěvnost a prestiž přehlídky motivovala firmu k další účasti na Designbloku v roce 2020. Celý příspěvek

Naučte se cizí jazyk v hypnóze

Libor Činka

Na jazyky nemám „buňky“ a už jsem se s tím smířil. Ale možná, že jsem jen zvolil neúčinnou, i když běžně používanou, metodu výuky. Naději pro všechny, kteří mají stejný problém, dává naše podvědomí. Nevěříte? Specialista na procesy učení a hypnoterapeut Libor Činka vás přesvědčí. Celý příspěvek

Kniha pro váš marketing

Josef Žák

Knihy jsme četli, čteme a budeme číst. Je to fenomén našeho duchovního světa, je to klíč k našim vědomostem, poznání, rozptýlení, poučení, zdroj nových myšlenek i optimizmu. Pěkná knížka se však stává také stále častěji prvkem kultivovaného marketingu, její poslání a možnosti se rozšiřují. Jak k tomu přispívá největší nakladatelský dům v České republice Albatros Media a.s.? O tom jsem hovořila s obchodním a marketingovým ředitelem Josefem Žákem: Celý příspěvek

Pangamin je přírodní laboratoř

Radek Sajvera

Už je to hodně dávno, co jsem si koupila první balení Pangaminu. Od té doby ho v různých obměnách konzumuji stále v umírněných dávkách a s přesvědčením, že je tento doplněk stravy pro mne docela příjemnou volbou stejně tak jako popíjení odvaru z kořene pampelišky nebo kvítků červeného jetele. Získala jsem k němu důvěru podobně jako k pojídání kadeřávku v zimě nebo domácí výrobě džemů z aronie, bezinek, špendlíků. Věřím tomu, že každý z nás má v jídelníčku své favority, v jejichž sílu doufá, ať už je to hořká čokoláda, sklenka červeného po večeři, nebo zvýšená konzumace krůtího masa při viróze. Pangamin vyrábí česká firma Rapeto. Co je principem Pangaminu, jsem se zeptala předsedy představenstva společnosti Rapeto Radka Sajvery: Celý příspěvek

Oblíbenost kroužků předčila naše očekávání

Jan Zykmund

Stát se oblíbenou a vyhledávanou pochoutkou při posezení s přáteli, u pivečka či sklenky vína, na oslavě narozenin či firemním večírku, nebo během silvestrovských oslav, to se nepodaří jen tak nějaké potravině. Lákadel na stole bývá nespočet, patří to ke komfortu dnešní doby. Z čeho vybrat? Jak příjemně hřešit, pošmáknout si a nemít výčitky svědomí? To je asi na každém z nás. Důležité v ten okamžik je potěšit chuťové pohárky a být v pohodě. Celý příspěvek

V největší numismatické aukci se vydražily mince, medaile a bankovky za 150 milionů

Aukce téměř dvou tisíc kusů vzácných historických mincí, medailí a bankovek se uskutečnila v pátek a v sobotu 22. a 23. listopadu v pražském hotelu Mandarin Oriental. Dražba byla rozdělena do dvou částí podle období, ze kterých mince pochází. Celková hodnota vydražených mincí se v konečném součtu včetně aukční přirážky vyšplhala přes 150 milionů korun. Aukce, kterou pořádal numismatický aukční dům Macho & Chlapovič, se zúčastnili sběratelé z Evropy, Asie, Ameriky a dokonce i Afriky. Celý příspěvek

Důvěra a víra v sebe sama je cestou k úspěchu

Jak nastartovat firmu nebo jí dodat trochu energie a dynamiky? Nad tím si láme hlavu čas od času asi každý, kdo vstoupil do businessu. Někomu se podaří raketový start, ale posléze to není až tak růžové, jiný jde pomalu a opatrně, daří se mu, ale ani to nemusí být optimální. Co a kdy udělat? Na to se snaží autorům těchto otázek odpovědět Jan Theodor Kozumplík, podnikatel, který se snaží vnést do nitra firem a projektů vlastní pohled nezaujatého hráče. Jak zdůraznil, základem je důvěra: Celý příspěvek

Marketér roku už popatnácté

Jitka Vysekalová, prezidentka ČMS, Tomáš David, viceprezident ČMS a Petr Uchytil, Radiohouse

Česká marketingová společnost vyhlásila jubilejní PATNÁCTÝ ročník soutěže MARKETÉR ROKU za rok 2019. Vyhlášení této významné odborné i společenské události proběhlo v rámci odborného semináře REKLAMA DRAHÁ NEBO ÚČINNÁ, který pořádala Česká marketingová společnost spolu s Klubem učitelů marketingu a mediálním partnerem RADIOHOUSE v nevšedním prostředí Tančícího domu v Praze dne 20. 11. 2019.
Slavnostního aktu se za Českou marketingovou společnost zúčastnili prezidentka společnosti Jitka Vysekalová, viceprezident Tomáš David a další členové prezidia. Tradičně podpořil vyhlášení soutěže svým osobním sdělením prof. Philip Kotler, osobnost světového marketingu. Celý příspěvek

Nemoci srdce trápí téměř čtvrtinu klientů

Nemoci srdce jsou nejčastějšími zdravotními problémy i příčinou úmrtí na celém světě. Ročně jim podlehne téměř 18 milionů lidí. Statisíce pacientů s chorobami, které ohrožují srdce, má mezi svými pojištěnci i Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR) – bojuje s nimi téměř čtvrtina jejích klientů. A náklady na jejich léčbu jsou horentní. V loňském roce se přiblížily třem miliardám korun. Celý příspěvek